אתמול (שני), חשף רביב דרוקר צילומים מאחורי הקלעים של חזרה גנרלית שערך ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפני מסיבת העיתונאים האחרונה שערך, ורגע לפני שנכנס לניתוח בקע. בעקבות תקלה טכנית, סרטון החזרה הגנרלית שודר בחדשות 13 ובה נראה נתניהו מתלונן על הקירור, על הווילון, על מרחק המצלמות, על ההד שנשמע ברקע ועל הטקסט בטלפרומטר, כלשבסוף בתוצאה הסופית של אחרי החזרה, נשא נתניהו את דבריו מול המצלמה והתבלבל לא מעט במילים. 

החזרה הגנרלית של נתניהו לפני הנאום (צילום :חדשות 13)

רבים טענו שהסרטון הציג את ראש הממשלה בשליטה מלאה, מחלק הוראות, ואחרים ביקרו את העובדה שהוא עובד על כולנו ביכולות משחק. השחקנית ומגישת הרדיו, מיה דגן שמתנגדת לממשלה ולעומד בראשה, מצטרפת לביקורות כשהיא מפרסמת את סרטון החזרה הגנרלית וכותבת: "עבודת השחקן על עצמו, ועלינו. רק חבל שהחיים שלנו הם לא חזרה גנרלית".

מיה דגן על החזרה הגנרלית של ראש הממשלה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיה דגן על החזרה הגנרלית של ראש הממשלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם חברתה של דגן, רותם סלע, תקפה בשבוע שעבר את הממשלה בחריפות. המנחה והדוגמנית אמנם לא פנתה ישירות לראש הממשלה, אולם לאחר שנודע כי הכנסת תצא לפגרה, סלע התקוממה ובסטורי שהעלתה כתבה: "מחדל אחרי מחדל אחרי מחדל, כבר אין מילים לתאר את הייאוש מהממשלה הנוראית ביותר שהייתה מאז קום המדינה. אובדן בושה, אובדן מוסר וערכים, אפס בלקיחת אחריות, צאו לפגרה ובבקשה אל תחזרו".

רותם סלע נגד הממשלה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רותם סלע נגד הממשלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)