כוכבת "פקין אקספרס" שירה לוקץ', הלא היא יורשת המיליארדים, הנכדה של שלדון ומרים אדלסון נבחרה להוביל את קמפיין בגדי הים של fix, לצד הדוגמנית והפרזנטורית רומי פרנקל, רגע לפני "רוקדים עם כוכבים", בתוכנית שאמא שלה הכרישה יסמין לוקץ׳ השתתפה. לוקץ' הנכדה סיפרה על הסט: "התמודדתי עם בעיות דימוי גוף והיה חשוב לי לעשות את זה. קמפיין בגדי ים. באתי בשביל עצמי בשביל הילדה בת ה15 שסבלה להיות בבגד ים. חלק  מהתהליך האישי שלי".

עקיצה למאור? שירה לוקץ' מ"פקין אקספרס" חשפה מה חשוב לה בגבר (צילום :יח"צ)

עוד סיפרה בראיון ל-TMI על התגובות מאז עליית הריאליטי: "אני מקבלת הרבה תגובות. לרוב זה 'אמא שלי חולה עלייך', זה טוב שאימהות אוהבות אותי. פעם אחת הגעתי לאנשהו והיה לי חם נורא כי באתי ברגל, ואני כזה: 'תודה, תודה' בהתנשפות והיא אמרה לי: 'רק אל תבכי שוב'. זה היה מצחיק".

כנשאלה מה קורה בינה לבין בן הזוג שלה בתכנית, מאור, השיבה: "אחחח מאורר. סתם, אנחנו בטוב. ראיתי אותו אתמול בערב, אנחנו חברים טובים. אל תאמינו לכל דבר שמאור אומר בפריים או בחדשות. אני אוהבת אותו, עברנו דרך ביחד. הכרנו בצורה שנראה לי לא יוצא להרבה להכיר, אני שמחה שהוא בחיים שלי אבל אנחנו לא בזוגיות ולא היינו בזוגיות". כשנשאלה מה היא מחפשת בגבר, ענתה: "אני מחפשת גבר. אני לא באמת יודעת מה אני מחפשת. הבן אדם שיבוא שיתאים לי. אני אוהבת אנשים כנים, אמיתיים. בלי בולשיט, תבואו אליי ותגידו לי מה אתם חושבים".

שירה לוקץ', רומי פרנקל (צילום: רומי רוט/בן דיאמנט)
שירה לוקץ', רומי פרנקל (צילום: רומי רוט/בן דיאמנט)