לירז ארז בת ה-19, האמא הצעירה שמתמודדת עם תינוק פעוט בבית, עם לילות בלי שינה, הורמונים משתולים אחרי לידה, ופרידה מבן זוגה ואב בנה, אליקו, החליטה שנמאס לה. רגע אחרי שחשפה לידה בשידור חי ברשתות החברתיות ורגע אחרי הפרידה המתוקשרת מאליקו, ארז עושה צעד דרמטי וסוגרת את חשבון האינסטגרם שלה.

אליקו כהן, לירז  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אליקו כהן, לירז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

האמא הצעירה, ששינתה בשבועות האחרונים את פרופיל האינסטגרם שלה מתמונה זוגית עם בן הזוג לשעבר לתמונה אישית שלה בעקבות הפרידה ביניהם, החליטה שנמאס לה מכל הפומביות וסגרה את החשבון שלה עם עשרות אלפי עוקביו. את חשבון הטיקטוק שלה המונה אלפי עוקבים היא השאירה באוויר נכון לעכשיו. אם תהיתם, אז אליקו לעומתה ממשיך להיות פעיל ברשתות. 

אליקו ולירז ארז בימים טובים יותר (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
אליקו ולירז ארז בימים טובים יותר (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)

כזכור, השניים נפרדו ימים בודדים לאחר הברית של בנם הפעוט ג'ון, כשברקע שמועות על ריב שהסלים במהלך הברית בין אליקו להוריה של לירז. על פי דיווחים, היא חזרה לגור אצל הוריה והתייעצה עם עורכי דין. לבסוף, השניים נצפו מטיילים יחד עם בנם, אולם מאז הורידו פרופיל אחרי חודשים רבים בהם דאגו ליחצ"ן את הזוגיות שלהם מכל כיוון. כעת נראה כי כל התקופה הזאת הכבידה על האמא הטריה והיא החליטה לקחת פסק זמן מהרשתות החברתיות.

אליקו, לירז ארז (צילום: צילום פרטי)
אליקו, לירז ארז (צילום: צילום פרטי)