שירן סנדל משתמשת ברשתות החברתיות כדי לאיים על כוכב העונה החדשה של "המירוץ למיליון", מי שגנב ממנה את כלבת האומנה, עליה שמרה בחודשיים האחרונים, ונותנת לו דד ליין של שעתיים לתקן את אשר עשה, אחרת תחשוף את פרטיו. כך שיתפה סנדל זועמת בדקות האחרונות: ״היום יעלה פה סטורי על מתמודד 'המירוץ למיליון' של העונה החדשה, שגנב ממני את כלבת אומנה שלנו. פיטבולית שהייתה אצלי חודשיים ולא מוכן לתת לי להיפרד ממנה, מבלי שהוא יהיה שם איתנו. ולא מוכן לתת לנו לקחת אותה כמה שעות לים עם זאוס ובאלו החברים הכי טובים שלה. כי הוא פוחד שנעשה לו את מה שהוא עשה לנו".

שירן סנדל (צילום: אור גפן)
שירן סנדל (צילום: אור גפן)

אז שיתפה כי המפגש עשוי להיגמר באלימות: ״הבעיה שאם הוא יצטרך להיות לידי הוא כנראה יקבל ממני בעיטה ואגרוף על כל החרא שהוא העביר אותי השבוע, ועדיין כל מה שאנחנו רוצים זאת הזדמנות להיפרד ממנה, מה שהוא גזל מאיתנו ברוע לב מוחלט לא משנה כמה התחננתי", ואז שיתפה במקרה: ״הכלבה הזאת עברה אלינו אחרי שעברה מסכת התעללות קשה, וחודשיים נתנו לה את הנשמה עד שהיא פתחה את הלב ונקשרה אלינו ולכלבים ואנחנו אליה".

"הבחור הזה שבא והבטיח הבטחות, שיקר ושיחק אותה הבחור הכי טוב בעולם. חרטטן מהמעלה הראשונה. קבענו שייקח אותה לסופ"ש ואז נעשה פרידה מסודרת. הוא לקח אותה לסופ"ש ומסרב להחזיר אותה. ביקשתי שייתן לנו כמה שעות איתה עם הכלבים והוא מסרב. הוא לא משאיר לי עוד ברירות. יש לו שעתיים להתאפס על החיים שלו ולקבוע איתי מקום ושעה למחר, אם לא, אני נכנסת איתו למלחמה וחושפת את כל ההודעות שכתבתי לו ולאחיו, את כל התחנונים בבכי ואת כל החרא שהעביר אותי השבוע".

שירן סנדל (צילום: אור גפן)
שירן סנדל (צילום: אור גפן)