ניקול רזניקוב, מלכת היופי של ישראל לשנת 2018, ובן הזוג רועי חג׳ג׳, נפרדו לאחר שלוש שנות זוגיות ומגורים משותפים. בשלב ראשון עזבה רזניקוב את הדירה המשותפת בטירת כרמל ועברה להתגורר בבית הוריה בעפולה.

רזניקוב, עפולה אקספרס?
“אחרי הפרידה עברתי לגור אצל ההורים ומחפשת עכשיו דירה במרכז הארץ".

ניקול רזניקוב ורועי חג'ג' (צילום: פרטי)
ניקול רזניקוב ורועי חג'ג' (צילום: פרטי)

> בכירי מותג היוקרה JACK KUBA ויקו, ג'ני ופרלה ערכו בחמישי שעבר בסניף הדגל בקניון עופר רמת אביב אירוע חגיגי לרגל חשיפה ראשונה בישראל של הטרנדים המובילים בקולקציית בגדי הים ובגדי החוף לקיץ 2024, בלטו: ליאורה עופר, יו״ר מליסרון, ודוד בן משה, מנכ״ל הקניון.

> רק הרב יוסי ערבליך, יו"ר ומייסד ארגון “למענכם" לזכויות רפואיות, יכול להביא לאותו הכנס “הבינה המלאכותית בשירות הרפואה", שנערך במכון ויצמן, את כל בכירי הטכנולוגיה בארץ ובעולם ואת כל בכירי הצמרת הרפואית בארץ. ביניהם: סגן נשיא גוגל העולמית פרופ' יוסי מטיאס, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל אלון חיימוביץ', חתני פרס ישראל פרופ' אמנון שעשוע ממובילאיי וגיל שויד מצ'ק פוינט, אנשי העסקים בני שטיינמץ, דוד פורר, סמי סגול, צביקה בארינבוים וליאון קופלר, מנהלי בתי חולים, נטע אלחמיסטר ועוד. את הוועידה הנחתה בהתנדבות ידידת הארגון, יעל בר זוהר.

הרב ערבליך עם יעל בר זוהר (צילום: אלירן אביטל וקובי הר צבי)
הרב ערבליך עם יעל בר זוהר (צילום: אלירן אביטל וקובי הר צבי)

> בפרמיירה של ההצגה “הקומדיה על שוד הבנק", שנערכה ביום ראשון בתיאטרון הקאמרי, הופתע השחקן נדב עדר, המגלם את סגן מנהל הבנק שנשדד, כשאביו, יהודה עדר ואחיו, הזמר אלון עדר, הגיעו לעודד.

> חברת ביונד אויל, שפועלת למען בריאות עובדי המטבח והסועדים בכלל המסעדות המטגנות בישראל, זכתה בפרס הוקרה מטעם ענף המסעדנות. השפים יוסי שטרית ואסף גרניט העניקו את הפרס למנכ״ל ביונד אויל, יהונתן אור.

יוסי שטרית יונתן אור ואסף גרניט (צילום: יח''צ)
יוסי שטרית יונתן אור ואסף גרניט (צילום: יח''צ)

> הרבה חיבוקים ודמעות היו בכנס הנוסטלגי שארגנו בעל חברת ההפקות קסטינה, אמנון רבי, ודורית בן ארי, עורכת “מגזינה", לציון 40 שנה ליציאת הגיליון הראשון של העיתון המיתולוגי “חדשות", שבזכותו גדלו דורות של עורכים ועיתונאים בכירים. מדובר בעיתון שעליו נאמר שאם כל מי שטען שקרא ואהב אותו בזמנו, היה גם קונה אותו, הוא היה קיים עד היום. הגיעו להיזכר: המו"ל, עמוס שוקן, העורך הראשי והמייסד, יוסי קליין, המנכ"ל הראשון, רוני ארן, הסמנכ"לית המיתולוגית, נורית דרנגר, עורך “מעריב" דורון כהן (שהיה עורך מדור הספורט של “חדשות"), רינו צרור, דורון צברי, בוקי נאה, יוסי ורשבסקי, יואב צור, משה שי, חנוך מרמרי, אלכס ליבק, ציפה קמפינסקי, אבי צור, יואב בירנברג, משה פרל, נתן זהבי, רענן שקד, ורדי כהנא, ליאת תימור, אבי קרטין, רונית ורדי, אבי הזאב ועוד עשרות מאנשי התקשורת המובילים היום בישראל, שגדלו והתחילו את דרכם בעיתון. לכל אחד מהוותיקים ניתנו שתי דקות להעלאת זיכרונות. רוני ארן סיפר כי כתב הפלילים המיתולוגי, בוקי נאה, שהרוויח בסביבות 4,000 שקל בחודש, פנה אליו וסיפר שקיבל הצעה של 6,000 שקל מ"ידיעות אחרונות". “אל תהיה פראייר, תבקש מהם 10,000", אמר לו לדבריו. הם הסכימו, “ובזכותי הוא זכה לרווחים גדולים", סיכם ארן. רק שנאה הכחיש בתוקף ואמר שהוא עבד ב"חדשות" עד יומו האחרון של העיתון.