- לורין מיכאלי, שכיכבה בפרק בלתי נשכח של ״המתחזים״ לפני כארבע שנים (על האם לשלושה ילדים שהפילה ברשתה מספר נשים כשהיא מתחזה לסוכן סמוי ופרצה לכאורה לבתיהן ולטלפונים שלהן), ובעלה, ניר, שתמך בה לאורך כל התפוצצות הפרשה, בדרך למדרגות הרבנות.

מיכאלי, אמיתי?
“מי את? אנחנו אמורות להכיר?".

רוצה רק לפרסם על הפרידה.
“מאיפה זה הגיע אלייך?".

- וגם כתבת באחד מערוצי הטלוויזיה, שנשואה לדובר באחד המסדרונות הבכירים, חווים סוג של משבר בזוגיות. ליאורה, כמו תמיד, ממליצה על שלום בית.

- גם ליאורה דמעה כשגילתה ביו־טיוב ביצוע מצמרר של השיר “מגש הכסף" של המשורר נתן אלתרמן, שהלחין ושר לא אחר מפובליציסט “ישראל היום", לשעבר שגריר ישראל באיטליה, דרור אידר.

אידר, אני המומה. "מגש הכסף"?
“אלתרמן מלווה אותי מנעוריי. זה השיר הראשון שלו שהלחנתי. עוד בכיתה י'. מאז הלחנתי יותר מ־20 שירים שלו וגם פרסמתי עליו ספר".

קיבלת תגובות?
״המון. אנשים כתבו לי שבכו, כאלה שצפו בזה שוב ושוב. השיר הזה הוא נכס צאן ברזל ומהדהד את מלחמת העצמאות. גם למלחמה הנוכחית יש משמעות קיומית. היצירה המשותפת מחברת את המלחמות האלה ונוגעת בשאלות גדולות על החיים פה״.

ממתי אתה גם מלחין?
״מגיל 12. זו הייתה ראשית הקריירה שלי. למדתי קומפוזיציה וניצוח. היו לי להקות, שרתי, ניצחתי על תזמורות וחבורות זמר והקלטתי לא מעט. זכיתי לעבוד עם אהוד מנור ונחצ'ה היימן, שהמליץ עליי לפרס אקו"ם, וכשגריר עבדתי עם מתי כספי על ‘ארץ להד"ם' באיטלקית".

יש שירים נוספים שהלחנת?
“שירים רבים. במיוחד שירי משוררים - לאה גולדברג, שלונסקי, יהודה עמיחי, נתן יונתן, אלתרמן ועוד".

יש מצב להשתתפות שלך ב"כוכב הבא לאירוויזיון"?
“זה יצחיק את בנותיי. אבל מי יודע?".

דרור אידר (צילום:  רוברט גילמור)
דרור אידר (צילום: רוברט גילמור)