השבוע פורסם שספיר בורגיל עזבה את סוכנות lace models, שאליה הגיעה אחרי שכיכבה ב"האח הגדול". מתברר שבסוכנות לא הסתפקו במחיקת הפרופיל שלה מהאתר כמקובל אלא גם מחקו כל זכר לפעילות המקצועית שלה באינסטגרם.

בורגיל, נפרדנו כך?
״הכל הסתיים יפה. אני רק מדייקת, עזבתי כבר לפני שלושה וחצי חודשים. ובאופן רשמי זה לפני חודש בגלל ההודעה מראש. אז מה האייטם רלוונטי לעכשיו? באמת אני לא מבינה, ליאורה״.

ספיר בורגיל (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
ספיר בורגיל (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

> וסיפור שיחמם קצת את הלב בימים קשים אלו. שחקנית הקולנוע והתיאטרון אסנת פישמן פרסמה בקבוצה פייסבוק של תושבי מרכז ת"א: ״סיכוי אפסי ואולי - הבן שלי, בן ה־11, לקח אתמול מדמי הכיס שלו 500 שקל, 2 שטרות של 200 ושטר של 100 כדי לקנות לי מתנה ליומולדת, שכנראה נפלו לו מהכיס. המסלול היה מפינסקר לחובבי ציון... אם במקרה הגיע למוצא הישר, הוא ישמח לקבל בחזרה״. זה ריגש הרבה אנשים בקבוצת הפייסבוק שלה, עד שכל אחד החליט לתרום 25 שקלים, כדי לכסות על האובדן. פישמן לא לקחה את הכסף ולבסוף הוסיפה: ״תקשיבו, אתם הקבוצה המרגשת בתבל. הכל בסדר, קניתי לעצמי מתנה ואמרתי לו שזה ממנו. הוא ילמד לשמור על הכסף להבא, אבל תודהההההההה. ריגשתם ברמות״.

פישמן, לא הכל אבוד.
״באמת מרגש מאוד. אין על העם שלנו. באמת. חום נדיר. כמה שקשה לחיות כאן, לא רואה איך הייתי חיה במקום אחר״.

אסנת פישמן (צילום: חנן עשור)
אסנת פישמן (צילום: חנן עשור)

> גאווה יהודית: ג׳ק הופמן, הבן של דסטין, הנשוי לישראלית לשעבר עמית דישון, עונד קבוע את שרשרת החטופים.

> בשנת 2020 נפטרה כלת פרס ישראל, הפרופסור למשפטים רות גביזון, שרבים תולים את אי־מינויה לשופטת בבית המשפט העליון באהרן ברק, שהתנגד למינויה. גביזון, שהייתה מהפכנית כל חייה, הייתה אם חד־הורית לבנה דורון, שנפטר בשבוע שעבר. במודעת האבל שפרסם מכון ון ליר בירושלים, ביכו את פטירתו בטרם עת של דורון, עובד ספריית המכון.

ממכון ון ליר נמסר: “דורון נפטר ארבעה ימים לאחר שחגג 37 באופן מפתיע, כתוצאה ממפרצת באבי העורקים. דורון ראה את עצמו כבן ירושלים, היה אהוב על רבים, ובשנים האחרונות היה בן בית אצל חברה קרובה של אמו״.

דורון גביזון (צילום: תמר עבאדי, מכון ון ליר)
דורון גביזון (צילום: תמר עבאדי, מכון ון ליר)

> אחרי תשעה חודשים של פגרה, ההצגה של חיים אוסדון, הידוע בשם הבמה ״הדוד חיים״, ״קסם של דוד״, בבימויו של יובל המבולבל, חוזרת. בשבוע שעבר סיים דוד חיים את הצילומים של הסדרה החדשה ״דוד ודדי״, שאותה כתב בשנה האחרונה. זו הפעם הראשונה שדדי החתול האהוב של תאגיד המחזור תמיר יוצא אל המסך בסדרת ילדים, וזו גם הפעם הראשונה שבתו המוכשרת של דוד חיים, בר אוסדון, מככבת בתפקיד ראשי בסדרת ילדים, בקרוב בערוץ הכוכבים. מיד אחרי מופעי עצמאות ימריא דוד חיים לארה"ב, לחיזוק הקשר עם הקהילה היהודית והישראלית במיאמי וניו יורק.

חיים, עושים חיים?
“מצאתי את כל הדרכים היצירתיות להראות את העשייה ולהתמודד עם המציאות הזויה".