שבוע אחרי לידת בנה הבכור אורי, כוכבת "הפליליסטיות" חן מאירי, התארחה בפודקאסט של מיקי לוין ב-TMI כשהיא עדיין עם תפרים בבטן מהניתוח הקיסרי. רגע לפני פרק סיום העונה של "הפליליסטיות" המשודר ברביעי ברשת 13, מציגה מאירי צדדים אחרים שעוד לא ראינו, שהם לא שאנל ולואי ויטון, כשהיא מדברת בדמעות על הקושי באימהות חד הורית ועל הניתוק שחוותה מהיד בימים הראשונים אחרי הלידה, על המשפחה שלא מקבלת את הקריירה שבחרה, על התגובות הקשות שהיא מקבלת מהצופים שגרמו לה לקבל החלטה לעשות ניתוח אף עוד השנה, על תוכניות קרובות לילד הבא ועל מנות הזרע שקנתה ממיטב כספה על פי קריטריונים שבחרה, על אהבה וזוגיות שכבר וויתרה, ועל הסולחה המפתיעה שעשתה עם אור בן שאנן, רגע לפני סיום העונה. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

חן מאירי מ"הפליליסטיות" מתארחת בפודקאסט של מיקי לוין (צילום :מערכת TMI)

אני נפעמת שאת נמצאת שבוע אחרי לידה, ניתוח קיסרי.
"כבר אחרי יומיים הייתי בבית, אני עם תפרים עכשיו, עם תפרים נמסים. אם לא היית אומרת גם לא הייתי זוכרת שאני עם תפרים".

תיכף תגידי שלא כאב לך בלידה. וגם לא אחרי?
"לא כאב לי ואני ממליצה לכל הנשים שמפחדות מצירים לעשות קיסרי".

מה הייתה לך לידת שאנל?

"כן, הרגיש לי פעם ראשונה איך זה להיות תחת השפעת סמים, הרגשה של אופוריה מורפיום. מרגישה סוג של היי". 

אבל מרדימים רק את האזור לא? אלא אם כן הביאו לך חומרים נוספים.
"אני מניחה שהביאו עוד דברים, הרגשה כיפית. שלפו אותו מכאן ואת לא מרגישה כאבים. פחדתי מהרגע שההרדמה תעבור ואני ארגיש כאבים". 

את מניקה?

"לא, פחדתי להיות תלויה, לא רציתי כי פחדתי שזה יגביל אותי אני מאוד אוהבת את החופש שלי". 

איך קוראים לילד? 

"אורי".

על שם? אור?
"זהו זה נשמע ככה, את יודעת מה אני אתן לה את התענוג. הוא אור אחרי התהליך שעברתי, עברתי תלאות, והוא מתחרז עם השם משפחה". 

איך היה ההריון?
"קל".
 
את ברת מזל הריון קל, לידה קלה.
"אבל התהליך היה קשה והחששות". 

חן מאירי (צילום: רן יחזקאל)
חן מאירי (צילום: רן יחזקאל)


את מבינה שהחיים שלך התשנו?
"את רואה מתחת לעיניים שלי עיגולים? אני עם ימים ללא שינה, ימים של תסכול והמון בכי, את רואה הוצאת ממני סקופ כן אני בוכה, קשה לי. את מתחילה לחשוב כשאת חווה את זה לבד ואין לך עם לחלוק את זה לקום בלילה, אז את צריכה להיות על המשמר כל הזמן. זה גורם לך למחשבות. אולי זה לא אפשרי או כן אפשרי. זה החלק הכי קשוח אני אדם שהולך לישון אני צריכה את שעות השינה שלי". 

על איזה מצעים?
"מצעים משוק רמלה. סתם, לא באמת".

על נעמה מריומה והביקורת הנוקבת שקיבלה ממנה על חיקוי של מותגים
"מאוד אהבתי אותה בסדרה ואני יודעת לקבל ביקורת , אם לא הייתי יודעת לקבל ביקורת הייתי מתאבדת אני סבבה לגמרי עם הביקורת. הביקורות מתחלקות לשתיים, אחת סביב המראה החיצוני ההשמנה, אבל אני מקבלת את זה, והביקורות השניות זה סביב החומריות. כל אדם מראים את המוקצן שלו אבל זה חלק אחד מתוך הרבה. אפשר לקחת ולזקק שזאת בחורה שמעניין אותה רק מותגים אבל יש בי עוד רבדים חוץ מחומריות. מי שמכיר אותי באמת יודע שיש עוד רבה דברים שלא הבליט בסדרה. אבל אני לא מצטערת. הראו את נעמה שהראתה ארו ןעם מותגים לא פחות משלי אבל התגובות היו אוהדות ועליה לא כתבו שהיא נבורשית וחולת מותגים, ולא כתבו עליה דברים אכזריים כמו שכתבו עליי, אז למה? מה ההבדל בין נעמה שקונה מותגים לביני? זה ניהיה תחביב אופנה להשתלח בי". 

על מה את מתחרטת בסדרה?
"אני בסדרה לא מתחרטת על שום דבר שאמרתי היו המון דברים שלא הייתי צריכה להגיד ובכל זאת אמרתי כמו דברים שאמרתי על הנשים האחרות בתוכנית וזה לא היה במקום".

את בין היחידות שלא הסתדרת כמעט עם כל אחת שם בסדרה.
"תראי אי אפשר להגיד שאני לא אהבתי אותן, אהבתי כל אחת בדרך שלה, יש דברים שפחות אהבתי, כמו שפחות אהבו דברים אצלי, אני פשוט אמרתי את זה. הן פשוט העדיפו לא להגיד הכל. אני לא רוצה להישמע מתנצלת יש לי המון אגו אבל יש מישהי אחת שהתנצלתי בפניה וזה היה אתמול. התנצלתי בפני אור. העובדה שאנחנו בריחוק וכבר לא בצילומים אפשרה לי יותר לבוא. ופתחתי את החסימה שלה בוואטסאפ ובאינסטגרם ואנחנו בטוב. היא סולחת מהר לזכותה יאמר".

השתנית בעקבות הסטטוס החדש כאמא?
"אני בשלבי הכלה של הדבר הזה, זה דבר ענק, קשוח, לפני שבאתי לפה אמרתי אני לא רוצה לבכות ופשוט בכיתי כשראיתי את הקטע שהיה בתוכנית של ההפלה, וכל פעם שאני רואה את זה, זה מחזיר אותי לסיטואציה הזו וזה קשה להיזכר בזה. הפלה למישהי שעוברת IVF זו לא הפלה רגילה. ואת ממשיכה להזריק הורמונים עד שבוע שמונה, ואת מזריקה בידיעה שאת בהריון, ואז כשמודיעים לך שלא כל התהליך ירד לטמיון. 
את הורמונלית קצת נכון?".

נראה לי שכן. האם יש לך עכשיו כאמא קווים אדומים לייצוג? לדוגמת פדופילים.
"לא. יומיים ראשונים בכלל שאלתי של מי הוא, מה זה הדבר הזה פה. התקשרו אליי מהתינוקייה אמרו לי בואי תאכילי אותו, בואי תלמדי איך עושים את זה לא התחברתי לאירוע הייתי מנותקת רגשית". 

חן מאירי, מיקי לוין (צילום: מערכת TMI)
חן מאירי, מיקי לוין (צילום: מערכת TMI)


המשפחה לא תומכת במקצוע, ביניהם אחותך עדי מאירי כתבת הפלילים. 
"זה קשה שאין תמיכה מהבית, לאחותי עדי כתבת פלילים עד היום אחותי לא אוהבת את התחום שלי, ולא מעכלת את זה, למדתי כבר להשלים עם זה, אבא לעולם ישנא את התחום שלי ועד היום מציע לעבוד במקרקעין. אני הכבשה השחורה בבית. שום תיק לא ירגש אותו, כי מבחינתו אני מייצגת את הנפשע והבזוי. קשה אשין תמיכה מבית. עדי היא מבקרת מספר אחת מאוד קשה לה גם עם הסדרה". 

חן מאירי מציגה את המותגים שהיא הגיעה איתה לפודקאסט. שרשרת כריסטיאן דיור, ונשאלת זה גורם לך להרגיש טוב?
"כן". 

זה גורם לך להרגיש יפה יותר?
"יפה? בימים כאלה קשה לי להתייחס אליי ככזו, אני עדיין לא עשיתי בוטוקס שנה לא נגעתי במזרק. אני צריכה לעשות בוטוקס, אני עושה בוטוקס ועשיתי בעבר שפתיים חומצה ומאז זה לא יורד. לא יודעת מה הזריקו לי שם".

לא שמעתי בחיים כזה דבר, זה שוס צריך לעשות על זה טסטינג, חומצה שלא יורדת? כשנכנסת אמרת זה לא הצד שלי האף, למה לא עשית ניתוח אף אם אפשר לשאול?

"כי נורא פחדתי, אבל אחרי שראיתי את הערות הטוקבקטים החמודים שהאירו את עיני שאני צריכה לעשות ניתוח אף , אז הנה תרשמי לך שעוד השנה זה יקרה". 

חן מאירי, מיקי לוין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
חן מאירי, מיקי לוין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


כל שנותייך לא עשית ניתוח אף ואז הגיעו כמה טוקבקיסטים ובגללם החלטת לעשות?
"תמיד רציתי לעשות אבל היה לי פחד, ועברתי כמה דברים השנה, שאיבות ניתוח קיסרי. זה תמיד הפריע לי אבל הטוקבקים חידדו שאני צריכה לעשות את זה. זה השפיע לטובה". 

את מכורה לכסף?
"אני לא מכורה לכסף, כסף זה חשוב. אם הייתי מכורה לכסף לא הייתי מבזבזת אותו". 

מה עם אהבה?
"כרגע אני אוהבת את אוריקי והוא אהבה שלי. ימים יגידו. אני לא בנויה לזה. כרגע אני כל כולי בין הגידול שלו לתמרון עם העבודה. אני בספק אם יהיה לי זמן ומקום לאהבה".

נראה שנפגעת ממערכות היחסים שהחלטת לוותר על זה?
"כן, אבל זה בסדר זו גם החלטה ואי אפשר לשפוט אותי , אני לא רוצה להיות שוב בסיטואציה הזו אני שומרת על עצמי".  

יהיה ילד נוסף? 
"כן. עכשיו אני לא יכולה צריך חצי שנה בגלל שזה קיסרי, גם הבא יהיה לבד והנה קבלי עוד סקופ, התקשרתי ל'אסותא' ושיריינתי לי ממיטב כספי זרע בר קיימה. שיהיה אח תואם גנטי, מנות מאותו תורם". 

אורי דומה לך?
"לא הוא יצא שטני עם עיניים כחולות הוא לא יכול להיות דומה לי. אני רוכשת מהאבא כמה מנות ממיטב כספי. בגלל שיש לי ילד מאותו תורם אז יש תעדוף ושמרו לי כמה מנות". 

היום אפשר לבחור. צבע עיניים והכל את בחרת?
"בחרתי הכל, הכל. בחרתי מידות גוף, השכלה, פרמטרים של גובה, השכלה אקדמאית, משלח יד של הורים, מקצועות ריאליים זה מגיע לרזולוציות, הקדמה". 

חן מאירי (צילום: צילום מסך רשת 13)
חן מאירי (צילום: צילום מסך רשת 13)