דבריהם של ירון לונדון ובתו דניאלה לונדון דקל ממשיכים לעורר סערה. בפודקאסט משותף של האב ובתו, השניים יצאו כנגד המראה החיצוני של כוכבות הסדרה "הפליליסטיות" והצביעו על שפתיהן העבות בעקבות "יתר שימוש" של חומרים פלסטיים. עו"ד שני אילוז המככבת בסדרה כבר הגיבה על הדברים שנאמרו בפודקאסט. מי שמצטרפת אלייה היא חברתה לתכנית, עו"ד שילה דורמפן, שמגיבה בזעזוע על הדברים של ירון ודניאלה ובעיקר מפרטת על ההלם שתפס אותה מכיוון לא צפוי. 

ירון לונדון (צילום: אריק סולטן)
ירון לונדון (צילום: אריק סולטן)

כך דורמפן כותבת בפוסט באינסטגרם: "בעל כרחי ובשאט נפש הקשבתי לפודקאסט המביך של ירון לונדון ובתו דניאלה. כל כך הרבה מלל טפשי ובעיקר וולגרי הושמע שם בפודקאסט". עורכת הדין פתחה בביקורת על דבריו של ירון לונדון: "אינני מתכוונת להתייחס לדברים שאמר לונדון, מלבד העובדה שהיה לי קשה להמנע מלחשוב על הביטוי 'היתר שימוש', ותהיתי מדוע אדם זה, שהעיד על עצמו כי בעבר לפת שד של עורכת דין זרה לחלוטין במעלית, תר אחר 'היתר שימוש', שהרי הוא נוהג להתיר לעצמו את השימוש באיברים נשיים ללא כל היתר".

הפליליסטיות (צילום: צילום מסך רשת 13)
הפליליסטיות (צילום: צילום מסך רשת 13)

דורפמן המשיכה על הדבר שבאמת הפתיע אותה: "ההלם דווקא תפס אותי ממקום לא צפוי. דניאלה לונדון, שמגישה יחד עם אביה את הפודקאסט המעיק, ובעיקר מצדדת ומצחקקת אחר כל אמרה שוביניסטית שפולט אביה. דניאלה סיפרה כיצד נבדלת היא מבנות התכנית ש'לא מבינות מה הן עושות' ועיקר נבדלותה בכך שהיא מזריקה חומרים לפניה במטרה להראות טבעית, בעוד אנו מבקשות כי פנינו ייראו לא טבעיות וכלשונה 'ברווזיות'”. 

שילה דורפמן (צילום: מתוך רשת 13)
שילה דורפמן (צילום: מתוך רשת 13)

דורפמן סיימה בביקורת על ההתנהגות של השניים: "אז דניאלה - את יכולה להזריק או לא, טבעי או לא, ממילא זה לא מעניין. מה  שכן מעניין וגם חשוב הוא, שתדעי שאנו נמשיך להצליח, להוות דוגמא לבנות ולנשים שחלומן להיות עצמאיות, בלתי תלויות, וכל הנ׳ל נבצע כשאנו עוטות שפתיים ככל העולה על רוחנו, מרחפות מעל סטילטו ודחוסות לתוך חצאית עפרון כאוות נפשנו. נמשיך להרוויח בגדול, לחיות טוב ולגדל את בנינו ובנותינו לסובלנות, לאי שיפוטיות, על מנת שחס וחלילה לא יגדלו להיות גברים הכופים עצמם על נשים זרות במעליות או לנשים ממורמרות שמנסות - ללא הצלחה - לכסות על מרמורן באמצעות הקאת פלפולים שוביניסטיים וצחקוקים פתטיים".