מאז נפרד סטטיק מבן אל תבורי ויצא לדרך עצמאית, רבים תהו מה יעלה בגורל הקריירה של אחד הזמרים המצליחים ביותר בארץ, אלא שסטטיק לא הותיר מקום לספקות והוכיח את עצמו לגמרי גם בתור זמר סולו לחלוטין. בשנה שעברה יצא אלבום הבכורה שלו שנקרא "לירז", שהפך לאלבום סופר מצליח והיום (שלישי), השיק סטטיק את אלבומו השני "בחוץ" והותיר אותנו מופתעים מהחשיפה והכנות בחלק מהשירים.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סטטיק (צילום: משה נחומוביץ')
סטטיק (צילום: משה נחומוביץ')

הזמר המצליח, שנמצא בזוגיות בשנה האחרונה עם הרקדנית והשחקנית רונה לי שמעון, לא שם פילטרים על הטקסטים שיצאו באלבום הנוכחי ויצא בהצהרה שלא משאירה מקום לספקות. באחד משיריו, "מונקו", שר סטטיק: "בייבי, מת לעשות לך בייבי, עזבי אותך מדייטים", ואם זה לא מספיק מובן, אז בשיר נוסף שנקרא "אש ומים", שר הזמר המצליח: "אם את רוצה ילדים - דברי איתי". TMI מקווים מאוד שרונה לי תדבר איתו בהקדם ונזכה לראות את הגנים המשובחים של השניים מתרבים במהרה. 

סטטיק ורונה לי שמעון (צילום: אור גפן)
סטטיק ורונה לי שמעון (צילום: אור גפן)

אגב רונה לי, בשבוע שעבר נודע כי הכוכבת ככל הנראה לא תמשיך בתור שופטת בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, כשהסיבה לפרישה שלה היא התנגשות עם לוחות זמנים. צילומי העונה החדשה של ריאליטי הריקודים צפויים לקרות במקביל לצילומי הסדרה "רשימת חיסול" של אמזון פריים בה תשחק רונה לי לצד הכוכב ההוליוודי כריס פארט.

רונה לי שמעון (צילום: אסף ליברפרוינד)
רונה לי שמעון (צילום: אסף ליברפרוינד)