ברכות ואיחולים לחזאי חדשות 13, טל שמאי, שסיים בחודש שעבר את תפקידו לאחר 12 שנים בתפקיד בערוץ 13 ובערוץ 10 לפני איחודו. שמאי סיפר: "החודש הגשתי את התחזית האחרונה שלי בתפקידי כחזאי חדשות 13 אחרי 12 שנה (אמאלה איך הזמן רץ!). למי שמכיר אותי מקרוב, בטח מאז הילדות, זו נראית מהצד החלטה מופרכת והזויה".

"איכשהו בגיל 8 ידעתי שאהיה חזאי - ומאז עבדתי בכל יום ויום כדי להגשים את המטרה הזאת, מתוך אהבה אמיתית וגדולה בדם שלי לתחום הזה. ייתכן שהחלום הזה נשמע קצת מוזר ולא לגמרי מובן לכם, אבל כל מה שרציתי זה פשוט להיות מטאורולוג. כן, זה קצת ווירד - אבל כך יצא שאיכשהו בגיל 12 ניהלתי את אתר מזג האוויר הגדול בישראל, כשעוד האינטרנט כאן היה בחיתוליו. בדרך עברתי לא מעט תחנות בתחום, לא מעט קשיים - אבל בסוף זה הצליח".

מאז עזיבתו את חדשות 13 הוא החליט לקחת חופשה קצרה בתאילנד יחד עם בן זוגו שחר כהן. השניים שמבלים יחד בחופים היפים של תאילנד, שיתפו את עוקביהם בתמונה שלהם יחד עם טבעת אירוסין. בין המפרגנים מגיש החדשות עומר ירדני שכתב: "כמה אושר!" והקולגה מהערוץ המתחרה קשת 12, החזאי מתן יעקב שכתב: "מזל טוב חמודים. הרבה שנים של אושר יחד!".