רגע לפני חתונתו, פיינליסט "האח הגדול" שחף רז עולה על חליפת חתן. רז התייצב הבוקר (רביעי) על סט הצילומים של קמפיין אביב קיץ של גולף ופולגת. ביום שלישי יינשא שחף לטליה עובדיה ונתן לכולנו הצצה לאיך זה הולך להיראות. בראיון ל-TMI חשף האם עובדיה בדייזילה ומה דעתו על התנהלות הממשלה במלחמה ובסוגיית החטופים.

מה סף ההתרגשות לקראת החתונה?
"אני לא מתרגש בכלל, אני רק לחוץ. סתם, יש התרגשות גדולה. בשבוע הבא בשעה הזו אני אהיה על רכב מקושט בדרכי לאסוף אותה". 

"טליה מאוד לחוצה, אי אפשר לדבר איתה": שחף רז על הקשיים (צילום :מערכת TMI)

התכוננת לשבירת הכוס? כמה זה מפחיד אותך מעמד החופה?
"איך אפשר להתכונן לזה? אני מפחד שיכנס לי שבב, אני חושב לשים מגן ברגל, לא יודע. אני מקווה שזה יעבור בטוב. מעמד החופה מרגש בעיקר, לא יודע אם מפחיד. זה הרבה זמן לחשוב עליו, הברכה והכוס. חשבתי על זה, אם אני אתבלבל בברכה, אני מכיר אותן בעל פה אבל אולי מההתרגשות, אני מאמין שנעבור את זה". 

כמה טליה בריידזילה?
"טליה מאוד לחוצה, אי אפשר לדבר איתה. היא בתוך זה, גם אני בתוך זה. שתינו בעשייה שלו בדבר הזה. היא אמרה עליי בראיון שאני לחוץ, היא לא משקרת אבל אני אנקום בה, גם היא לחוצה. טליה את לחוצה מאוד". 

יש לכם ויכוחים על החתונה? על מה אתם מתווכחים?
"לא מתווכחים. תמיד יש דברים שהיא רוצה יותר, העולם שלה, העולם שלי. אנחנו לא מסכימים ואז הולכים עם מה שהיא רוצה, אז זה עובד".

חגגתם באירוע חינה מושקע. מרגיש נוח באירועים מהסוג?
"בטח, מה זאת אומרת? למה כי יש לי עיניים כחולות, אז אני לא יכול לעשות ידיים באוויר? נשמות אני מרוקאי, הייתי בחינות ואכלתי שבקיה בימי, הכל טוב".

שחף רז (צילום: דור שרון)
שחף רז (צילום: דור שרון)


היית תקופה ארוכה במילואים. חושש שיקראו לך שוב? 
"לא חושש, חושב כן. אנחנו בתקופה מוזרה שכזאת ותמיד יש עוד משהו גדול שמחכה לקרות או לא יודעים אם זה יקרה, אני מאמין שבסופו של דבר נגיע לזה, לצערי. אני מוכן".

מה דעתך על המצב המדיני? הביטחוני? התמודדות הממשלה עם סוגיית החטופים?
"אה עברנו לשאלות יותר לעניין של דבר. לא התייחסתי לזה ספציפית בגלל שאני מרוכז בחתונה אבל הבטן שלי מתהפכת. הלב שלי עם המשפחות. אני שומע פודקאסטים וראיונות כל הזמן. התנהלות הממשלה מזעזעת אותי. יש תקלים בין חברי כנסת למשפחות החטופים. להפוך את זה לפוליטי, בעיניי זה נוראי. מגיע לנו יותר טוב ממי שמייצג אותנו כרגע. זה לא הזמן לשינויים דרסטיים בגלל הסיטואציה, אבל נגיע לשם בעזרת השם. קודם כל שיחזרו החטופים". 

שחף רז (צילום: דור שרון)
שחף רז (צילום: דור שרון)