יוצאת "האח הגדול" ספיר בורגיל שהשלימה עם אחיה שניר בורגיל מול כל עם ישראל, לאחר שנכנסה לבית הסגור אחריו, לא הצליחה לשמור על הקשר לאורך זמן מחוץ לבית הסגור. היחסים בין השניים עלו על שרטון והיא לא הגיעה לחתונתו עם שי עופרי, למרות שהאחרונה שלחה לה הזמנה בהודעה. אמש (רביעי) הגיעה בורגיל יחד עם ארוסה אברהם אקלום להקרנת הבכורה לסרט המדובר של פסח הקרוב: Back to Black, סיפורה של איימי ויינהאוס, במתחם הקולנוע הוט סינמה, בעופר הקניון הגדול בפ"ת, ודיברה לראשונה על היעדרותה מהחתונה: "לא הגעתי לחתונת אחי כי לא הוזמנתי".

עוד הוסיפה: "ציפיתי וחיכיתי להזמנה לחתונה של אחי הקטן, וזה לא קרה. ביום החתונה היה לי קשה מאוד, אך אני יודעת שאני כן אזמין אותם לחתונה שלנו – תמיד פני לשלום". שנשאלה האם הם כבר מתכננים את החתונה, ענו השניים: "זה לא הזמן לשמחות לכן כרגע אנו מתכננים חתונה בהמשך הדרך, אך מה שבטוח היא תהייה עם הרבה מאוד מוזמנים והיא תהיה חתונה לא רגילה".

ספיר בורגיל, אברהם אקלום (צילום: אסף לב)
ספיר בורגיל, אברהם אקלום (צילום: אסף לב)

עוד נשאלו השניים האם יגיעו לברית של של שי ושניר שמצפים לבן ראשון, וספיר השיבה: "אם יזמינו, בטוח שנגיע". עוד הגיעו לצפות בסרט: הזמר אליאב זוהר, זוכה "הכוכב הבא" שהגיע בליווי זוגתו ספיר מסיקה. זוהר סיפר שמסיקה עברה להתגורר איתו בקרית גת ובקרוב מאוד הוא ישלןף טבעת, כשבינתיים הם מחפשים דירה משותפת. מיכל ויואב צפיר הגיעו עם הבת גילי. שנשאל צפיר על צמצום המשלחת לאירוויזיון אמר: "המשלחת הצטמצמה כדי שתהייה אפשרות לאבטח את כל הצוות מישראל בצורה הטובה ביותר". עוד הגיעו: כוכב הרשת אורן להב שהגיע בגפו, כוכבי "פקין אקספרס" לירן וענת, מיכל זוארץ ועוד. 

אליאב זוהר, ספיר מסיקה (צילום: אסף לב)
אליאב זוהר, ספיר מסיקה (צילום: אסף לב)

מיכל צפיר, יואב צפיר (צילום: אסף לב)
מיכל צפיר, יואב צפיר (צילום: אסף לב)