הסטייליסטית של קים קרדשיאן ובת הזוג של בן אל תבורי, דני לוי, התעוררה עצבנית אתמול. לאחרונה לוי עולה לכותרות בעיקר משתי סיבות עיקריות: המלחמה בין ישראל לעזה שגורמת למעמד שלה בתור הסטייליסטית של קים קרדשיאן להתערער בעקבות תגובות של פרו פלסטינים ומערכת היחסים עם תבורי, שלאחרונה נחשף כי לוי לא מאשרת לבן אל להיפגש עם האקסית ואם בנו, אורטל עמר, בלי שתהיה נוכחת. 

בן אל תבורי, דני לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן אל תבורי, דני לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לא ידוע אם אלה הסיבות לכך שלוי העלתה סטורי כועס במיוחד לחשבון האינסטגרם שלה אתמול (רביעי), אבל ניכר שהזעם נמצא שם. בסטורי שהיא מעלה, לוי כותבת באנגלית: ״נקמה לא מגיעה כשאתה מתפוצץ עליהם ברשתות החברתיות, כשאתה יורד לרמה שלהם, כשאתה מנסה להוכיח איזה סוג של אנשים הם באמת, כשאתה זורק עלבונות, כשאתה מתפתה לגרום להם לכאב כמו שהם גרמו לך״.

דני לוי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
דני לוי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

עוד מוסיפה לוי על הנקמה האמיתית: ״נקמה מגיעה כשאלוהים נותן להם כיסא בשורה הראשונה כדי שיצפו בנצחונות שלך והם חייבים לראות שלמרות הנסיונות שלהם להוריד אותך, אתה עדיין עומד. אין צורך לחפש נקמה, יום אחד אלוהים ידאג לזה שהם יצפו בך מהשורה הראשונה״. לבסוף, הסטייליסטית לא שכחה לצטט גם את ספר תהילים ולהראות חיבור למורשת: "תערך לפני שלחן נגד צררי דשנת בשמן ראשי כוסי רויה" וחתמה עם המשפט: "אין צורך לחפש נקמה. יום אחד, אלוהים ידאג לכך".

View this post on Instagram

A post shared by Dani Levi (@superrrdani)