הרומן הבלתי נגמר של הזמר שמעון בוסקילה ובת זוגו המיתולוגית, יפעת שמול, שכבר סוקר בכל מדורי הקאמבקים והפרידות, מפציע שוב. לאחרונה סיפרו מקורביו של בוסקילה כי הם שוב ביחד.

בוסקילה ושמול סירבו להגיב.


> שגריר ארה"ב בישראל, ג'ק לו, הגיע לביקור בעיר חיפה ובמסגרתו צילם סרטון ברכה לקראת החגים. הוא ביקר באוניברסיטה בעיר וגם הגיע למלון "דן כרמל" לטובת פגישה עם ראש עיריית חיפה הישן־חדש יונה יהב. יהב גם אירח את מפגש הפסגה עם בן ינובר, מנכ"ל מלונות דן באזור חיפה, המשמש גם מנכ"ל מלון "דן כרמל".

בן ינובר וג'ק לו (צילום: באדיבות דן כרמל)
בן ינובר וג'ק לו (צילום: באדיבות דן כרמל)

> משה לארי, מנכ״ל בנק מזרחי טפחות, הדרים לאילת ופתח את ועידת איגוד התאגידים העירוניים. הבנק, שהיה מנותני החסות המרכזיים בכנס, אף פתח בית קפה ממותג לרשות באי הוועידה.

> רשת iDigital השיקה השבוע בקניון רמת אביב את הפורמט הקמעונאי היוקרתי והמשמעותי ביותר של Apple בעולם - APP (Apple Premium Partner), בצעד שמעמיק את השותפות האסטרטגית עם החברה העולמית. הגיעו: שיר הדס מאיר, הולי מריה, ליאל אלי, אפרת ליכטנשטט ועוד.

> ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים, לילך אשר טופילסקי, יו"ר קבוצת “עמל ומעבר" ושותפה בכירה בקרן פימי, דליה קורקין, מנכ"ל קבוצת “עמל ומעבר", ד"ר שי חן גל, הפסיכולוג הראשי של עמותת ת.ל.מ וראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, הגיעו למתנ"ס ברנע באשקלון ביום שני לערב השקת תוכנית “התערבות חיבוקי" בעיר. מדובר בבובת כלב עם עיניים עצובות וידיים ארוכות שהוכחה מדעית כטיפול היעיל ביותר להרגעת חרדות ופוסט־טראומה לילדים בגילים הצעירים, ובמסגרת המיזם ניתן להזמינה באמצעות הרשת. מיד כשנפתח האתר להרשמה הוא קרס מעומס בקשות.

ד״ר חן גל וראובן קרופיק (צילום: דוברות עיריית אשקלון)
ד״ר חן גל וראובן קרופיק (צילום: דוברות עיריית אשקלון)

> ביום ראשון הקרוב ייערך בב"ש אירוע הצדעה לאנשי התקשורת המסקרים את מלחמת חרבות ברזל. באירוע יוענק אות מופת לאיש/אשת תקשורת שהפגין/ה אומץ לב יוצא דופן בהצלת חיי אדם במהלך טבח 7 באוקטובר. יהיו: ראש עיריית ב"ש רוביק דנילוביץ', נשיאת איגוד דוברות ודוברי הרשויות המקומיות בישראל נורית דאבוש, יו"ר איגוד דוברות ודוברי הרשויות, דובר עיריית ב"ש אמנון יוסף, ומנכ"ל יפעת מני אברהמי.

רוביק דנילוביץ' (צילום: הדס פרוש , פלאש 90)
רוביק דנילוביץ' (צילום: הדס פרוש , פלאש 90)