טייקון המלונאות מני ויצמן חגג בשבוע שעבר את הסיבוב השלישי בזוגיות שלו, במתחם האירועים היוקרתי “בן אביגדור" בת"א. ליאורה גילתה כי ויצמן, הבעלים של רשת המלונות "גרנד סיטי" ברחבי אירופה ואביו של הבעלים של מלונות "בראון", ניר ויצמן, בחר הפעם בבת זוג של אחד מאנשי העסקים המובילים ברוסיה. ויצמן היה נשוי בעבר לאומנית רייצ'ל ויצמן, ולבני הזוג שלושה בנים משותפים. לוויצמן שני ילדים נוספים מבת זוג נוספת. מי שבלטה במיוחד בהיעדרה מהחתונה הייתה מיכל הקטנה, שלאחרונה לקחה פסק זמן מניר ויצמן, אבי ששת ילדיה.

מני ויצמן (צילום: אביב חופי)
מני ויצמן (צילום: אביב חופי)

> מעצבת שמלות הכלה והערב הבינלאומית שלומית אזרד חוגגת בפומבי את הזוגיות שלה עם יו"ר קבוצת הכדורגל הפועל חדרה, יקיר שוורץ, עם הכיתוב the one who makes me happy. השניים, שנמצאים ביחד זמן לא קצר, מאוהבים עד מעל הראש, ועל פי החברים הקרובים, החץ של קופידון פגע הפעם בול.

יקיר שוורץ ושלומית אזרד (צילום:  צילום מתוך אינסטגרם)
יקיר שוורץ ושלומית אזרד (צילום: צילום מתוך אינסטגרם)

> הבמאי והשחקן הישראלי דני איי, שבימים אלה מסתובב בעולם בהצלחה עם סרטו "ברדז'וב", שזוכה לתהילה גדולה, כבר עובד על הפרויקט הבא שלו, בשם ״שוטרי המאפיה״, שאליהם צירף את שני תומכי ישראל הכי גדולים: השחקן האוסטרלי נתניאל בוזוליץ' והכוכבת היהודייה מונטנה טאקר, כי קולנוע וציונות תמיד הולכים ביחד.

דני איי ומונטה טאקר (צילום: פרטי)
דני איי ומונטה טאקר (צילום: פרטי)


> צביקה הדר זכה לחגיגת יום הולדת מרגשת מאחורי הקלעים עם הקאסט של ההצגה החדשה בכיכובו, ״חתונה מאוחרת", כשעל החלק המוזיקלי אחראים בני משפחת אלייב, שניגנו במיוחד עבורו. בירכו וחגגו: מיכאל אלוני ואסתי זקהיים - אשתו ובנו של צביקה בהצגה. בסיום ההצגה קיבל הדר על הבמה פרחים מכל הצוות ובירך בשמם מיכאל אלוני. הדר הודה לכולם ואמר שהתיאטרון יודע לקרוא אותו טוב, “כשהשחקן בדיאטה לא מביאים עוגה, מביאים פרחים". באולם הסמוך הופיע ישראל קטורזה, וצביקה הדר הפתיע אותו כשעלה על הבמה וחצה אותה עם מגבת על ראשו.