- אז מי באמת מתעסק עם מיקו? ב־9 ביוני ייערך בסינמה סיטי אירוע מרגש לציון 50 שנה לסרט האגדי, “צ׳רלי וחצי". יהיה גם פאנל חגיגי בהשתתפות אלי תבור, תסריטאי הסרט, השחקן טוביה צפיר ומסמר הערב - דוד שושן, הילד מיקו. הזמר שלומי שבת יבצע חידוש לשיר הנושא, ויהיה קליפ שעידו ברקן, בנו של יהודה ברקן ז״ל, יביים. מפיק האירוע הוא רועי ברקן, בן נוסף של יהודה.

רועי ברקן, תהיה תחרות אכילת ביצים טריות?
“מאוד מרגש להפיק את האירוע הזה. גם השחקנים שיגיעו ממש לא מאמינים שכבר עברו 50 שנה. גם חיה קציר, ששיחקה את גילה בסרט, הייתה אמורה לבוא מלוס אנג'לס, אבל ברגע האחרון אמרה שיש לה משהו פרטי. אני מאמין שאבא מסתכל מלמעלה ומחייך. וכמו שאבא היה איש של חסד, אז האירוע נערך בשיתוף עמותת 'ואהבת', שמטפלת בחיילים פצועים ובני משפחותיהם, אז כך שבכלל יהיה מרגש״.

יהודה ברקן (ברקאן) (צילום: מירי צחי)
יהודה ברקן (ברקאן) (צילום: מירי צחי)

''צ'רלי וחצי'' (צילום: סרטי יונייטד קינג)
''צ'רלי וחצי'' (צילום: סרטי יונייטד קינג)

- השחקן והמגיש דורון נשר וגרושתו זהר, בתו של הרמטכ״ל חיים בר־לב ז״ל, הפכו השבוע לסבא וסבתא לראשונה, כשלבנם המשותף, מתן, נולד בן.

- בחמישי שעבר התקיים ערב מחווה לשירה העברית, עם אנשי תקשורת ושחקני תיאטרון ב"בית הסופר", בת"א. מדובר בערב שאגודת הסופרות והסופרים עורכים מדי פעם ביוזמתו של הסופר והמשורר צביקה ניר, יו"ר האגודה. בין המשתתפים שקראו שירים המתחברים למצב המורכב במדינה היו: עודד בן עמי, גלעד שלמור, לי נעים, בני ציפר, אלעד זרט, רבקה מיכאלי, רודיה קוזלובסקי, עידית טפרסון, ריקי בליך וערד ניר.

אמנון אברמוביץ', שרצה מאוד להשתתף אך לא היה יכול, בחר שיר שנקרא בשמו. אנשי “ארץ נהדרת" לא הגיעו, רביב דרוקר כתב שפחות מתאים לו, אברי גלעד תירץ את אי־רצונו להשתתף בכך שאינו חובב שירה, ויעקב אחימאיר ענה למארגני האירוע שהוא איש של פרוזה.

עודד בן עמי בערב מחווה לשירה העברית (צילום: ארנסט ארונוב)
עודד בן עמי בערב מחווה לשירה העברית (צילום: ארנסט ארונוב)

צביקה ניר ורבקה מיכאלי  (צילום: ארנסט ארונוב)
צביקה ניר ורבקה מיכאלי (צילום: ארנסט ארונוב)

רבקה מיכאלי והמשוררת עידית ברק  (צילום: ארנסט ארונוב)
רבקה מיכאלי והמשוררת עידית ברק (צילום: ארנסט ארונוב)