דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן, בירכה אותו היום לרגל יום הולדתו ה-53. זאת, לאחר שהשניים עברו טלטלות רבות ביחסים ביניהם, ולאחרונה חזרו לנהל זוגיות האחד עם השנייה. 

"מאמי שלי, הגבר המשמעותי בחיי", כתבה גרינברג לאב שני ילדיה והוסיפה: "אב ילדיי לעולמי עד, אני רוצה לאחל לך מעמקי נשמתי קודם כל בריאות איתנה ושבורא עולם ישמור עלייך מכל משמר". 

היא התייחסה למשברים שעברו השניים: "זה לא סוד שעברנו יחד עליות וירידות, את השעות הכי קשות.. וכן, מסתבר שהקדוש ברוך הוא שומר עלינו, אז מי יכול עלינו? האהבה ניצחה הכל. אז אני רוצה לומר לך לראשונה תודה, תודה על שלא נתת לנו לוותר על הבית מקדש שלנו, ‏תודה על הכאן ועכשיו , על הזמן הזה שהילדים שלנו כל כך שמחים ומאושרים. 

על שקיבלו בחזרה אמא ואבא אוהבים ומאוחדים. אני גאה בך ובדרך שלך, בחריצות, בהשקעה, בהתמדה במקצוע של שנים וזה כבר הרבה יותר ממקצוע, זאת שליחות וזכות ענקית. כמות האנשים שאתה יודע לשמח ולחזק, לרגש ולאחד. אתה מתנה - מתנה שלי, של המשפחה שלנו ושל מדינה שלמה".

לסיום, כתבה: "אני אוהבת אותך ומאחלת לנו כאחד שנמשיך לבנות יחד עולמות, שנתגבר על כל מכשול ושנמשיך לצבור חוויות וכמובן לאהוב אהבת אמת. יום הולדת שמח חיים שלי, דנצ'ו".