לפני כשלושה שבועות, ציין הדוגמן ברק שמיר את חגיגות יום הולדתו ה- 25. בדיוק באותו יום, נקבע יום צילומים, לקמפיין הקיץ של "רנואר", לו  משמש שמיר כפרזנטור, כשלמחרת היה אמור לטוס לניו יורק. בהפקת "רנואר", החליטו לנצל את ההזדמנות ולחגוג לשמיר מסיבת יום הולדת על סט הצילומים, ולהזמין את כל החברים הטובים שלו. אממה, הדוגמן המצליח הצטלם לקמפיין המדובר לצד אנה זק, גם היא כאמור, פרזנטורית של המותג, אלא שאחד החברים הטובים ביותר של שמיר, הוא לא אחר מרועי סנדלר, האקס המיתולוגי של זק שנמצאת כיום בזוגיות עם יהונתן מרגי

ברק שמיר (צילום: ניר פקין)
ברק שמיר (צילום: ניר פקין)

בהפקה של "רנואר" רצו למנוע מפגש בין האקסים המיתולוגים שפירקו את החבילה לפני שנה וקצת ביחסים צורמים, בעיקר כי חששו שכל היח"צ לקמפיין יהיה סביב המפגש בין אנה זק לאקס רועי סנדלר. בהפקה ביקשו לא להזמין את רועי סנדלר לחגיגות יום הולדתו של שמיר. אלא של-TMI נודע כי סנדלר מאוד נפגע כשהבין שאינו מוזמן, ושמיר כעס על כך מאוד ולא הסכים לעשות יום הולדת בלי חברו הטוב. 

אנה זק, רועי סנדלר (צילום: אור גפן)
אנה זק, רועי סנדלר (צילום: אור גפן)

בהפקה פנו לאנה זק ולאחר שזאת נתנה את הסכמתה, הוחלט לבסוף להזמין את סנדלר. אז מדוע המפגש לא התרחש בסוף? כנראה שמה שלא הולך חלק, לא נועד להיות מלכתחילה, ובבוקר יום הולדתו עודכן שמיר כי אחותו ילדה לפני המועד, בדיוק בתאריך יום הולדתו, ולכן בוטלה לגמרי החגיגה עם החברים הטובים.

ברק שמיר (צילום: רפי דלויה)
ברק שמיר (צילום: רפי דלויה)