לפני יומיים, הפכו אסי עזר ואלברט אסקולה בהליך פונדקאות בארה"ב, להורים טריים לבן זכר ראשון, אח לבתם הבכורה, אלכס בת השנתיים. כעת, חושף האבא הטרי אסקולה תמונה של הפעוט הטרי וכותב תודות, בעיקר לאם הפונדקאית ולנשים בכלל על יצר הבריאה. "לא כתבתי כאן כלום מאז הלידה, כי הייתי מוצף בהמון רגשות", פתח אסוקלה האדריכל הקטלאני את דבריו והמשיך: "אבל עכשיו, כשאני כבר ארבעים ושמונה שעות אבא לשניים, כל מה שאני יכול להגיד… זה תודה. תודה על המשפחה שלי, תודה על הבריאות, תודה על האהבה שכולכם נותנים לנו ונתתם לי מיום שעברתי פה לישראל".

לסיום, לא שכח אסקולה להודות למין הנשי על הפלא שהן עוברות כדי להביא ילדים לעולם וכתב: "תודה על הזכות לראות את פלא הבריאה, כל אישה היא פלא הבריאה. מה שאתן עושות כדי ללדת זה כל כך מטורף, קסום, תודה לאל שאתן כאן, יאללה, הלכתי להכין בקבוק". אסקולה ועזר כזכור, הפכו בפעם השניה להורים ביום ראשון האחרון, כשהגיעו לבית החולים "רינו" שבנבאדה על מנת ללוות את הפונדקאית שלהם מרי ללידה המיוחלת. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Assi Azar‎‏ (@‏‎assiazar‎‏)‎‏

הרגע המכונן, הגיע בסופו של דבר בטיימינג לא צפוי עם התקיפה האיראנית שחוותה ישראל, ולאחר מכן שיתף עזר בחשבון האינסטגרם שלו: "ברוך הבא לעולם ילד, בחרת לעצמך חתיכת לילה להיוולד בו. מבטיחים לשמור עליך מכל משמר, מעכשיו ולתמיד. AAAA".

אסי עזר, אלברט אסקולה והבת אלכס (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
אסי עזר, אלברט אסקולה והבת אלכס (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)