מתמודדת ״מאסטר שף״, ליאור שניידמן, שהיא גם בתו של המיליארדר מוקי שניידמן, הבעלים של ״ביטוח ישיר״, ממשיכה לעורר סערה ברשתות החברתיות. אחרי שהצטלמה בתיעוד חושפני בעירום מוחלט במטבח ביתה כשהכינה את מנת האודישן שלה - באנים בצורת ציצים וזכתה לביקורות מאנשים, שניידמן שוב מותקפת.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מתמודדת הריאליטי זכתה אתמול (שלישי) לתגובות קשות ברשתות החברתיות בעקבות שידור הפרק האחרון של ״מאסטר שף״, בו ביקרה מתמודדת אחרת ואמרה על האוכל שלה: "איכס זה לא טעים לי זה דוחה אותי". התגובות הזועמות התייחסו לדרך הלא נעימה בה שניידמן מתנהגת כלפי אחרים. כעת היא מחליטה להשיב מלחמה ולצחוק על כל המצקצקים והמבקרים: "אני ממש נעלבתי מכל התגובות המגעילות שכתבו עליי. אבל היו גם כמה שהצחיקו אותי מאוד ואני בוחרת להתמקד באלו שהצחיקו".

לאחר מכן, עברה בין התגובות השונות: ״יש את אלירז שאמר שאני דומה לפלאנצ'ה. יכול להיות שיש דמיון, אני לא פוסלת. יש את עינב שכתבה ש׳אם אלו בנבחרת גם אני יכולה'. עינב את יכולה, אני מאמינה בך, תבואי לאודישן שלה העונה הבאה״. עוד המשיכה לכתוש את המגיבים: ״להילה אני מזכירה את שירה מ״קופה ראשית״, ראמזי עבד ראמזי. שיר אומרת שאני עציצה, מה זה עציצה? זה מלשון עציץ? מור אומרת שאני חוגגת על האשראי של אבא שלי בחנויות בגדים ומצלמת לאינסטגרם, מור אל תקנאי".