בפודקאסט בו התראיינו אביב גפן יחד עם אמו נורית ובנו דילן, שוחחו השלושה על מקרה קומי על גבול הטראגי שקרה לאביב ואחותו שירה בילדותם יחד עם אביהם יהונתן גפן ז"ל. בקטע שפורסם ברשתות החברתיות, אומר דילן לאביו: "זה סיפור אחד המצחיקים ששמעתי, סיפור ה'טרזון'", ומכאן לוקח הזמר המצליח את המושכות ומספר על המקרה הביזארי.

שירה גפן (צילום: ינאי יחיאל)
שירה גפן (צילום: ינאי יחיאל)

"אני ושירה היינו מאוד קטנים, מאוד קטנים, גרנו בהוד השרון ואבא תמיד היה לו רגשי אשמה שהוא לא מספיק משקיע", פתח גפן את דבריו והמשיך: "יום אחד אני ושירה ישנו. היה כבר חצות ואבא העיר אותנו בלילה, היה לנו לימודים כן? הוא אמר לנו 'שירה ואביב קומו, הולכים לסרט קולנוע'. וואלה, בחוץ לילה, כבר חצות. אמרתי, טוב אם כבר הגיע המזל הזה אז יאללה ונסענו עם אבא שלי בחצות בהוד השרון לבית הקולנוע. ועם כל העייפות ומחר לומדים וכאלה, עדיין אמרתי 'אבא שלי לוקח אותי ואת שירה לסרט. זמן איכות'".

אלא שכאן הסיפור מסתבך כשאמו של הזמר שאלה אותו באיזה סרט מדובר והוא חשף בפני הקהל את הטעות האיומה שעשה יהונתן ז"ל: "'טרזן' כמובן. אנחנו מגיעים לקולנוע ויושבים. הקולנוע די שומם חוץ מכמה אנשים מוזרים בקהל. והתחיל הסרט ומתחיל עם שוט של אנימציה של טרזן שבעצם החבל זה איבר מין זכרי מאוד גדול. תוך שניה הבנו שזה 'טרזון', סרט פורנו באנימציה. ואבא שלי הסתכל ולא האמין שזה הסרט, וישר אמר 'שירה אביב בואו הולכים הולכים'". לסיום, אמר גפן על המקרה : "הוא טעה בתוכן וזה מסביר מאוד את אבא שוב – כוונות טובות, תוצאה פחות".

יהונתן גפן (צילום: אריק סולטן)
יהונתן גפן (צילום: אריק סולטן)