לפני כשנתיים רכש גיא בן ארצי, האחיין של שרה נתניהו, נחלה ברשפון בעלות מוערכת של 40 מיליון שקל. השבוע סערו הרוחות במושב העשיר כשבן ארצי מכר את הנחלה ועבר להתגורר בשכירות בוילה הנאה מאוד של יעל אבקסיס באותו מושב ברחוב הפרחים. עלות השכירות המשוערת היא 35 אלף שקל לחודש. בן ארצי הוא יזם קריפטו והבעלים של חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה (Tectona), שפועלת בתעשיית הבלוקצ'יין והנכסים הדיגיטליים ושווה כמה מאות מיליוני שקלים, כך שלא צפויה בעיה בתשלומי השכירות.

בן ארצי סירב להגיב.

יעל אבקסיס וצח רם (צילום: אביב חופי)
יעל אבקסיס וצח רם (צילום: אביב חופי)

> פיני גרשון וצביקה שרף אומנם כבר לא מאמנים קבוצות כדורסל בימים אלה, אבל לפי ההתלהבות שבה הם התקבלו בעיר יבנה, שם השתתפו בהשתלמות מאמנים על שם רלף קליין ז"ל, מעמדם בקרב הציבור חזק מאי־פעם. למי ששכח, בעבר השניים היו מסוכסכים ולא דיברנו תקופה ארוכה מאוד זה עם זה.

שרף, מי היה מאמין. השלמתם?
“אכן היינו שם שנינו. אנחנו נפגשים הרבה, ובכל מקום נותנים לנו כבוד ואהבה. אכלנו יום קודם בפרלמנט שלנו במסעדת '206' והכל מצוין״.

גרשון, עושה שלום במרומיו?
“אנחנו מגיעים לרוב ההשתלמויות, בחלק כמרצים ובחלק כצופים. גם בגילנו אפשר ללמוד, בטח ובטח ללמד. האירוח ביבנה היה מושלם".

פיני גרשון (צילום: אסף קליגר)
פיני גרשון (צילום: אסף קליגר)

> עשרות סטודנטים הפגינו בחמישי שעבר באוניברסיטת ת"א בקריאה לפטר את המרצה ד"ר ענת מטר, שהספידה את המחבל וליד דקה. מטעם המפגינים נמסר כי המשתתפים לא מזוהים עם שיוך פוליטי ספציפי. נשיא אוניברסיטת תל אביב הודיע כי מטר תישאר בתפקידה.

חגי מטר, הבן. אמא יש רק אחת?
“ההפגנה ביום חמישי מנתה כ־20 פעילי ‘אם תרצו', לא ‘עשרות סטודנטים', נאמרו בה שקרים בוטים וחסרי בסיס ביחס להודעה וביחס לפעולותיו של וליד דקה בפרט. כדי להפוך את האיש למפלצת יוחסו לו מעשי התעללות מחרידים במשה תמם ז״ל. מעשים אלה לא בוצעו כלל, ובפרט לא על ידי דקה, שכלל לא נכח באירוע ומעולם לא ראה את תמם. כולנו תומכים באמא. מעבר לזה, התגובה שלה באמת אומרת הכל״.