- סוף־סוף שמחה אמיתית במשפחת קצב. למעלה מאלף אורחים השתתפו בשבוע שעבר בחתונת שמואל אביה קצב - בנם של נגה ועו"ד ליאור קצב, ראש העיר קריית מלאכי לשעבר ופרשן בערוץ 14 - עם בחירת לבו ג'סיקה לבית משפחת ברזני, בחוות רונית.

החתן, בן 28, הוא קצין ביחידה מובחרת בצה"ל. הכלה, גם היא בת 28, היא עולה חדשה מלוס אנג'לס וכיום מנהלת קשרי החוץ של תנועת הביטחוניסטים. הרב הראשי וחתן פרס ישראל למפעל חיים, הרב ישראל מאיר לאו שליט"א, קידש את הזוג.

בין המברכים בשבע הברכות מתחת לחופה התכבד דוד החתן, משה קצב, לשעבר הנשיא השמיני של מדינת ישראל, שהיה גם הנשיא הראשון שישב בכלא על אונס ומעשים מגונים. בין האורחים היו השרים יריב לוין, אלי כהן, ד"ר שלמה קרעי, אופיר אקוניס, גילה גמליאל, חברי הכנסת דוד ביטן, אריאל קלנר, קטי שטרית, צגה מלקו ובועז ביסמוט, וגם עו"ד עמית בכר, יו"ר לשכת עורכי הדין בישראל, עו"ד ציון אמיר, תא"ל במיל׳ אמיר אביבי - יו"ר תנועת הביטחוניסטים, ועוד. בירכו בזום: ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו, שתכננו להשתתף בחתונה, אבל נאלצו לשנות את התוכניות והסתפקו רק בברכה אישית חמה בשל המצב הביטחוני והניתוח שעבר ראש הממשלה כמה ימים קודם לכן.

שלחו ברכה. בנימין ושרה נתניהו (צילום: פלאש 90)
שלחו ברכה. בנימין ושרה נתניהו (צילום: פלאש 90)

- ואפרופו נשיאים. ליאורה תוהה בכמה התעשר חשבון הבנק של הנשיא לשעבר, העשירי במספר, רובי ריבלין, שמככב בפרסומת של יכין ומפרסם שימורי ירקות, או שמא הוא עושה זאת בהתנדבות. וגם: האם ראוי שמי שכיהן כאזרח מספר אחת יעסוק בפעילויות מהסוג הזה. ריבלין בחר שלא להגיב לפנייתה של ליאורה.

נשיא המדינה לשעבר רובי ריבלין (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)
נשיא המדינה לשעבר רובי ריבלין (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

- במרכז מורשת יהדות בבל נחנך “גן לילי". השתתפו: השחקן האגדי מוטל'ה שפיגלר, חברו הקרוב של התורם הנדיב, הכלכלן שלמה מעוז, יו"ר המרכז פרופ' אפרים צדקה, הפובליציסט משה בן עטר והיזמית ויויאן רכיב. מנכ"לית המרכז עליזה דיין חממה גייסה את עובדיה חממה, זמר הבית (הפרטי שלה) לאירוע, והוא שר את “אנא בכוח" עם הקהל, בכוונה מלאה להחזרת החטופים ולימים טובים יותר. 

מוטל'ה שפיגלר ועליזה דיין חממה (צילום: הילה קומם)
מוטל'ה שפיגלר ועליזה דיין חממה (צילום: הילה קומם)