האם אחת מכוכבת "האח הגדול" האהובות בכל הזמנים, מעיין אשכנזי שביטלה לפני חצי שנה את האירוסים לבן זוגה האחרון, דור חי חמו, בדרך לאהבה חדשה ומתוקשרת בביצה? TMI גילו בבלעדיות כי היום (חמישי), הגיעה אשכנזי להתארח בצהריים ברשת 13, ובאולפן ישב גם מאור יוסף כוכב הריאליטי "פקין אקספרס" שהיה בזוגיות טלוויזיונית עם שירה לוקץ', שהסתיימה בפרידה ממש לאחרונה.

שירה לוקאץ', מאור יוסף, פקין אקספרס (צילום: רונן פדידה)
שירה לוקאץ', מאור יוסף, פקין אקספרס (צילום: רונן פדידה)

מי שנכח במקום לא יכל שלא להבחין בניצוצות הרומנטיים שעפו בין אשכנזי בת ה- 33 לבין מאור בן ה-26. למרות פער הגילים של שבע שנים לטובתה, השניים קבעו דייט רומנטי, ובהפסקת הפרסומות החליפו מספרי טלפון. מקור דאג לתעד את הרגע שהחליפו מספרים באולפן, צפו בקטע הבלעדי.      

מעיין אשכנזי ומאור יוסף מחליפים מספרי טלפון (צילום :פרטי)

כוכבת הריאליטי כזכור, התארסה בחודש מרץ 2023 בפריז לבן זוגה דאז דור חי חמו, השניים כבר החלו לתכנן את החתונה המדוברת אלא שאז מערכת היחסים של השניים עלתה על שרטון. בסמוך לכך, השתתפה אשכנזי בתכנית הדוח היומי של רשת 13 שם השתתפה בבדיקת פוליגרף וחשפה שבגדה באחד מבני זוגה, דבר שלא תרם ליחסים הרעועים של הזוג. בסופו של דבר, הם החליטו להיפרד ולבטל את החתונה, אולם TMI מקווים ומייחלים שהפעם זה יצליח ושנזכה לראות אותה תחת חופה במהרה.

מעיין אשכנזי ודור חי חמו (צילום: אור גפן)
מעיין אשכנזי ודור חי חמו (צילום: אור גפן)