פסח הגיע ואיתו גם אמורה להגיע תחושה של התחדשות ואחדות, ויציאה מעבדות לחירות, אולם השנה הנוכחית, היתה מהקשות ביותר שידעה מדינת ישראל והחג הנוכחי ייחגג עם צל גדול שמרחף מעל כולנו. בין כל הדברים שקרו כאן השנה, היה דווקא דבר אחד חיובי והוא קירוב הלבבות שהתרחש בין תושבי המדינה שדאגו זה לזו בשעת צרה, לכן ב-TMI החליטו להיות חיוביים ברמות ולפנות לכל הסלבס שנכנסו השנה לריבים מתוקשרים וסוערים ולומר להם - היי יו גאייז, זה הזמן לעשות ביעור חמץ ולטהר את האווירה, כי השלום מתחיל בתוכנו (עד אחרי החג, אז נחזור להשחיר בכל הכוח כמנהגינו כמובן). בואו נתחיל:

האחים בורגיל
באמת, שתהינו בכלל אם להכניס את הדרמה הבלתי נגמרת הזו לאייטם אבל אין ברירה כי שניר וספיר בורגיל היו השנה בכל מקום עם סערת הריב המתוקשר שלהם שהגיע לשיאו כשספיר לא הגיעה לחתונה של אחיה, לאחר שהשניים לא גישרו על הפערים ביניהם והיא טענה כי לא קיבלה ממנו הזמנה אישית לחתונה, לכן לא תגיע. האמת, עם יד על הלב, אנחנו באמת לא זוכרים למה רבתם מלכתחילה. זה אומר המון. המלצה שלנו - מהר סולחה וקמפיין משותף. ככה גם הרווחתם שלום בית וגם עשיתם קופה מהסיטואציה. לשיקולכם בלבד כמובן. 

שניר בורגיל, ספיר בורגיל (צילום: רן יחזקאל)
שניר בורגיל, ספיר בורגיל (צילום: רן יחזקאל)

אופירה וברקו
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' סיימו השנה את הזוגיות הטלוויזיונית שלהם אחרי שנים של הגשה יחד, ואיתה הגיעה לסיומה גם החברות הצמודה של השניים בחיים האמיתיים. למרות שצמד המנחים ניסה לשמור על קור רוח ולטעון כי הכל נעשה ברוח טובה, מתחת לפני השטח מקורבים אמרו כי הם ניתקו קשר לחלוטין ואף התעלמו אחד מהשניה באירוע פומבי בו נפגשו. אם תקראו את זה, אז תדעו שזה בריא מאוד להתרחק כשלא טוב, אבל הייתם 'פירה וברקו ואין לזה צורה שלא תדברו יותר. גם נשמח אם תכילו אותנו כאן ב-TMI כי בלעדיכם יהיו לנו הרבה פחות אייטמים מעניינים ומלאי ג'וס. לטיפולכם וסולחתכם בבקשה. 

אופירה וברקוביץ' (צילום: צילום מסך)
אופירה וברקוביץ' (צילום: צילום מסך)

ליאל אלי ונסרין קדרי (ומאיה בוסקילה?)
כוכבת הרשת ליאל אלי צפתה בפרק מהריאליטי של נסרין קדרי "נסרין אגדה" והחליטה להביע את דעתה למאות אלפי עוקביה ברשתות החברתיות, כשאמרה שהיא חושבת כי הזוגיות של קדרי ובן זוגה ואבי בנה, רום שמיר, היא מערכת יחסים רעילה שלא מוציאה מהשניים צדדים טובים. קדרי כמובן החליטה שלא לשתוק וטענה שמדובר במעשה רע ואכזרי ואם לאלי היה מספיק חשוב, היא היתה אומרת לה את זה בארבע עיניים. בא לנו להגיד לכן שלא צריך לריב בגלל גבר ושתשלימו בדחיפות, אבל אנחנו עוד מופתעים מזה שמאיה בוסקילה התערבה בסיפור ועקצה את אלי כשאמרה שהיא לא הכירה אותה לפני הסערה וכי מדובר בלשון הרע. זה כבד עלינו כל הרנדומליות בה קרתה הסיטואציה הזאת. בנות, ללבן עניינים ולהשלים, קדימה.
נ.ב - מאיה, ליאל היא כוכבת רשת ויוצרת תוכן מובילה עם 574 אלף עוקבים באינסטגרם. 

נסרין קדרי, ליאל אלי, מאיה בוסקילה (צילום: אור גפן,רפי דלויה)
נסרין קדרי, ליאל אלי, מאיה בוסקילה (צילום: אור גפן,רפי דלויה)

מאיה קיי ושחר חיון
צמד הדוגמניות המצליחות עלו השנה לכותרות בעקבות ריב גדול בגלל ובכן, שוב גבר. על פי שמועות, חיון כעסה כשגילתה שקיי החלה לבלות ולהתקרב מאוד לאון רפאלי, האקס המיתולוגי כמובן, ואילו בהמשך נפוצו שמועות שהיא בעצמה יצאה לדייט עם אקס של קיי בשם אמי רוזן. השיא הגיע כשהשתיים על פי דיווחים לא הסכימו להצטלם יחד לאותו מותג אותו הן מפרסמות, עד שלבסוף נכנעו והצטלמו יחד (אולם התראיינו בנפרד). תקשיבו, אתן שתיים מהבנות היפות ביותר במדינה. כולן רוצות להיות אתן, כולם רוצים להיות איתכן, אין לנו זמן להתחיל להסביר לכן כמה זה מיותר שתבזבזו את הגנים המוצלחים שלכן על ריב כל כך סתמי. שולם שולם לעולם, לא רבות על אקסים אף פעם. 

שחר חיון ומאיה קיי בצילומי קמפיין twentyfourseven (צילום: עדי שנפיק)
שחר חיון ומאיה קיי בצילומי קמפיין twentyfourseven (צילום: עדי שנפיק)

טהוניה והמשפיעניות 
הדוגמנית טהוניה רובל בסך הכל רצתה לפרוק את תסכולה על כך שהיא לא מקבלת מספיק קמפיינים ברשתות החברתיות מכיוון שהיא לא משפיענית מכר, אלא שכצפוי הדבר גרר את זעמן של ובכן, כל משפיעניות ארצנו, או כפי שהיא כינתה אותן "מוכרניות". לטענתה של הדוגמנית, היא יכולה למכור לא פחות טוב מכל אותן מוכרניות, ואמנם הכוונה שלה היתה לדבר את תסכולה האישי, אך זה גרר בסופו של דבר את בערך כל בנות הביצה לתקוף אותה שהיא מזלזלת בהן עם המילה "מוכרנית". היא כמובן לא נשארה חייבת וענתה להן שהיא לא תקפה אותן באופן ישיר וזה כמובן לא עזר, ולכן אנחנו כאן לומר - בנות, יש מספיק קודי קופון לכולן. אתן כולכן יפות, כולן מצליחות וכולכן גם באמת מוכרניות, אז מה הביג דיל? לחצו על הלינק לסולחה ב-10% הנחה רק אצלנו ב-TMI.

טהוניה ביום הולדתו של אורן להב (צילום: אור גפן)
טהוניה ביום הולדתו של אורן להב (צילום: אור גפן)