לפני שבועיים בדיוק נכנסה אגם נבא, הידועה בכינוי ״גברת שווארמה״, לניתוח קיצור קיבה. לא עבר זמן רב והתוצאות בשטח מגיעות כי נבא קוטפת קמפיין למותג בגדי הים למידות גדולות ״suga mama״. את הפרסום הראשון נבא ביצעה בטיקטוק, כשהעלתה סרטון שלה רוקדת בבגד ים, שם כתבה בתיאור: ״איך הבגד ים המנומר, 10 מתוך 10? תודה רבה לSUGA MAMA״ ותייגה את מילי דהן, יזמית המותג שזכתה בהשקעה בתכנית ״הכרישים״.

@agamnava12 איך הבגד ים המנומר 10 מתוך 10 ? תודה רבה ל: SUGA MAMA@Mili dahan ♬ צמוד צמוד - Omer Adam & Odeya & ShrekDiMC

בחודש הבא נבא עתידה לצעוד על המסלול בבגד ים. בראיון לפנאי פלוס, נבא אמרה כי היא ״עדיין לא מעכלת את מה שקורה סביבי. זה משהו שלא היה בחלום הכי רחוק שלי, אני אסירת תודה לבורא עולם, לעם ישראל - שלמד לאהוב ולקבל אותי איך שאני. תודה לאמא ואבא היקרים שלי, שעברו איתי לא מעט והיו איתי לאורך כל הדרך - ברגעים הקשים, השמחים והעצובים. ותודה למנהלת המדהימה שלי לבנה זוהרים, שעושה עבודה נפלאה ולא הפסיקה להאמין בי גם כשכולם עוד צחקו עליי". כזכור, נבא בת ה-19 נכנסה לניתוח קיצור קיבה אחרי שהגיעה למשקל שיא של 135 ק״ג. 

אגם נבא (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
אגם נבא (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)