- וזה סיפור שיכול בקלות להפוך לטלנובלה בנטפליקס (כל הזכויות שמורות לליאורה). אחד מאנשי העסקים המובילים בארץ (השם שמור בכספת) הגיע לחתונתו של חברו הטוב ללא אשתו. החבר הטוב הכיר לאיש העסקים את חברתה של אשתו הטרייה. הקליק היה מיידי, והעניינים התחממו במהירות. השניים החלו להתגפף ויצאו החוצה כדי לממש את אהבתם. רק מה, אשתו של איש העסקים החליטה בסופו של דבר להגיע לחתונה ותפסה את בעלה “על חם". פסק הדין המיידי: היא הורתה לו לארוז את חפציו ולעזוב את הבית. המשך, כנראה, יבוא.

- רונן גיא, לשעבר המאבטח של שמעון פרס ושל דמויות בכירות נוספות בעולם הפוליטי, לוקח את הרזומה שלו כמומחה ללוחמה בטרור וקרב מגע, ופותח סדנה חדשה לנשים ונערות כדי שיוכלו להגן על עצמן בצורה המקסימלית. הפרמיירה בקרוב במחלקת השיקום של בית חולים שיבא.

רונן גיא (צילום: אוה למפרט)
רונן גיא (צילום: אוה למפרט)

- קבוצת רב־בריח והמעצבות ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין קיימו בוקר לאדריכליות באולם התצוגה של רב־בריח בדיזיין סנטר. נושא ההרצאה: “שום דבר אינו בלתי אפשרי". המעצבות הצטלמו למזכרת עם מאיה דונרשטיין־יתיר, סמנכ"לית שיווק רב־בריח.

מימין: לוסי ויקנין, מאיה דונרשטיין יתיר וליטל רוזנשטיין (צילום: יח''צ)
מימין: לוסי ויקנין, מאיה דונרשטיין יתיר וליטל רוזנשטיין (צילום: יח''צ)

- המעצבת והיזמית לבנת קופיט, בעלת מותג האופנה "LA LUNA", צילמה השבוע את קולקציית החג שלה בחוות Marom Stable. קולקציית NOOR עוצבה בהשראת האישה החופשייה, החזקה, שמחוברת לקרקע, שורשית, אבל גם מרחפת בעולם של פנטזיות וחלומות. את ההפקה צילמה רומי קופיט, בתה הבכורה של ליבנת.

צילומי קולקציית החג של LA LUNA (צילום: רומי קופיט)
צילומי קולקציית החג של LA LUNA (צילום: רומי קופיט)