שנים עברו מאז שנכנס שי רגב לבית "האח הגדול" על טייטל הרווק המבוקש והעשיר והתנהל עם אביבית בר זוהר. בשבוע שעבר נישא רגב (45) לבת זוגו, שנמצאת במחצית הראשונה של שנות ה־20 לחייה, שיר פליקס.

רגב, הבנתי שהחתונה לא הייתה צנועה במיוחד.
“יש שיגידו שמדובר בחתונת השנה. היא התקיימה ב'קאי ריזורט' ולאחר החופה המרגשת התבצע סלואו מיוחד של החתן יחד עם דניאל בן חיים שהפך לפתיחת המסיבה, בין היתר עם אביהו פנחסוב, אשר סקאזי וג'וזי זירה".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Shay Regev‎‏ (@‏‎shay_regev‎‏)‎‏

> בשבוע שעבר נערך בארצות הברית אירוע הרסלמניה של ה־WWE, שבו ניצחה אלופת הנשים, ריאה ריפלי. מי שדאג לשלוח לה פרחים וכרטיס ברכה על ההישג, היה שגריר ההיאבקות מספר אחת של מדינת ישראל גרי רויף, שהוא מכר ותיק של הכוכבת ובעלי ליגת IPWA.

גרי רויף, ריאה ריפלי (צילום: צילום פרטי)
גרי רויף, ריאה ריפלי (צילום: צילום פרטי)

> שמחה נייזר, הדייג והאגדה התל אביבית שעליו גם מבוסס הסרט המיתולוגי “מציצים" של אריק איינשטיין ואורי זוהר, הלך לעולמו לפני מספר שבועות. נייזר, שחנות הדגים שלו ברחוב הכרמל 25 בעיר הייתה מוקד לכל הצמרת הפוליטית והבוהמה של ישראל במילניום הקודם, ניהל חיים סוערים ומרתקים והיה מראשי הפרלמנט המפורסם ביהודה המכבי בימי שבת, שאיבד עכשיו את אחד מכוכביו הראשיים.

> ארז דה דרזנר, אקס ״האח הגדול״, שב לארץ מאוקראינה, לשם נסע מטעם אגודת החירשים למסע הסברה על המלחמה.

דה דרזנר, אפשר לשמוע חוויות?
״חזרתי מאוקראינה כנציג ארגון החירשים, ‘אחא'. זה היה אחד המסעות הכי משמעותיים עבורי. היו לי הרצאות לגבי הזדהות עם מלחמה שם ומה שקורה בארץ עם חמאס. נפגשתי עם יו"ר אגודת החירשים אירנה צ׳פצ'ינה ונציגים נוספים והרציתי בפניהם על הביוגרפיה האישית שלי ועל המצב בישראל במלחמה נגד חמאס".

ארז דה דרזנר  (צילום: פרטי)
ארז דה דרזנר (צילום: פרטי)