עומר קינן, משתתפת ״האח הגדול״ העונה השביעית, יוצאת נגד אושיית האינסטגרם אדל בספלוב. מדוע? קינן רכשה קרם מהפכני שבספבלוב שיווקה בעמוד האינסטגרם שלה, אך השימוש בקרם גרם לקינן לטענתה לקבל כוויות דרגה א׳ בעור הפנים. קינן סיפרה שרכשה את המוצרים דרך בספלוב והעלתה רצף סטוריז לחשבון האינסטגרם שלה, בהם היא מראה את הפרצוף שלה שהיה מלא בכוויות שונות שנגרמו לכאורה מהקרם המדובר. באותו הסרטון קינן מסבירה כי ההסבר של בספלוב לשימוש בקרם היה שהוא ״מתאים לכל סוגי העור וגם לנשים בהריון״.

עומר קינן  (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
עומר קינן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

קינן גם העלתה סרטון שלה בוכה ונראית בהלם מהתוצאה של הכוויות על פניה. בתמונה נוספת, קינן כותבת: ״שמעתם פעם על קוד קופון לכוויות דרגה א׳? כי אני כן, בסטורי של אדל בספלוב״. עוד הוסיפה: ״אחרי שעה הורדתי את זה וזו התוצאה. התביישתי לפרסם את זה אבל אני בסך הכל רוצה שהפנים שלי יחזרו להיות כמו שהיו לפני זה וכמובן למנוע את זה הסבל לבחורות אחרות שעתידות היו להשתמש בו״.

עומר קינן  (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
עומר קינן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

יוצאת "האח הגדול" המשיכה את דבריה כשכתבה: "חשוב לי לציין שהדבר האחרון שאני רוצה זה לפגוע בפרנסה של מישהו אבל גם לעשות כסף על כל רכישה כזאת שמתבצעת וגם לגרום לנזק בלתי הפיך בפנים של בחורה. יש גבול לכל תעלול. ושני הדברים שהכי חשובים לי זה שקודם כל הפנים שלי יחזרו להיות מה שהיו לפני כן וכמובן שזה לא יקרה לבחורות הבאות שתכננו להשתמש במוצר הזה". בספלוב לא הגיבה על דבריה של קינן, אולם זמן קצר לאחר פרסום הדברים, העלתה סטורי בו כתבה "הודו לשם כי טוב, כי לעולם חסדו. אין עוד מלבדו".

עומר קינן על הקרם שרכשה דרך הקוד של אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר קינן על הקרם שרכשה דרך הקוד של אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)