אלה לי להב התחילה את הקריירה שלה ב-"הכוכב הבא" של קשת 12 כשהיא צעירה מאוד, ובהתאם גם מודעת לז'אנרים שעד אז לא היו כל כך מוכרים לקהל הרחב בארץ. במהלך התחרות, ניסתה הכוכבת לשלב את מוזיקת הקיי פופ שהיא כל כך אוהבת ובכללי הראתה חיבה עזה לאנימה והביאה ניחוח חדש ומרענן שהיה די זר בנוף הישראלי. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אלה לי להב (צילום: ניר פקין)
אלה לי להב (צילום: ניר פקין)

להב, שבמהלך השנים אהבה להשתגע עם הסטייל וסגנונות הלבוש שלה, נכנסה לתקופה די רגועה לאחרונה מבחינת אופנה, אולם התמונות שהעלתה אתמול (שלישי) לרשתות החברתיות הותירה אותנו בהלם. הזמרת הצעירה התחפשה לרבקה, דמות אנימה מ-"סייברפאנק" שאין סיבה שתכירו אם אתם לא חלק מ-Gen Z, אבל מדובר בחתיכת השקעה כשלהב כמעט ובלתי ניתנת לזיהוי עם שיער בצבע טורקיז, עיניים מדממות, צבע ורוד לגופה ווייב של עפרדית אבל אחת כזאת עם מלא גלאם. TMI הופתעו ברמות.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Lala‎‏ (@‏‎ellachici‎‏)‎‏

אחת הזמרות שפרצו בגיל צעיר מאוד, עברה טלטלות גדולות בשנים האחרונות עם הפרסום, בסופם נעלמה מעט מאור הזרקורים וחזרה בגרסה רגועה ובוגרת יותר. רק בחודש פברואר האחרון, חשפה להב כי היא החלה בתהליך להסרת הקעקועים שעל ידה, כשכתבה: "עצה ממני? תהיו בטוחים במיליון אחוז לפני שאתם עושים קעקוע, ואל תקומו בבוקר יום אחד ופשוט תעשו".

אלה לי להב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אלה לי להב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)