הזמרת נונו הפכה בשנתיים האחרונות למכונת להיטים ולאחת הזמרות המושמעות והאהובות ביותר על הדור הצעיר ולמרות שהיא כבר ממלאת הופעות, מוציאה סינגלים, מתראיינת ובגדול מתחזקת קריירה בוגרת ויציבה, TMI הופתעו מאוד לגלות פרט מפתיע מאוד על הכוכבת שבגללה עד היום אנחנו לא מפסיקים להגיד "איפה אתה אתה פה? פה לא? פה לא? פה? פה", (וגם שיין ברייט לייק א שיש, אבל זה למיטבי לכת בלבד).

נונו (צילום: דודי גניס)
נונו (צילום: דודי גניס)

מסתבר שהזמרת בת ה-25 מעולם לא הוציאה רישיון נהיגה, ואיך אנחנו יודעים זאת? פשוט כי היום (חמישי) היא העלתה לעמוד האינסטגרם שלה את מבחן התאוריה שעברה בהצלחה וכתבה כי מדובר בתאוריה הראשונה שעשתה, 9 שנים לאחר הגיל בו מותר על פי חוק לגשת למבחן. יתרה מכך, הזמרת עברה את המבחן עם אפס טעויות, וכעת רק נותר המבחן המעשי בדרך אל החופש נונו. אנחנו הכי סומכים עליך.

הכי עברה בהצלחה. נונו עם התשובה על מבחן התאוריה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הכי עברה בהצלחה. נונו עם התשובה על מבחן התאוריה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

האמת שאכן מדובר בידיעה משעשעת שגרמה לנו להסתכל אחורה ולראות שנונו היא לא הכוכבת היחידה במדינה ללא רישיון נהיגה, כשגם זוכת האירוויזיון ומתמודדת העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" נטע ברזילי החלה את לימודי הנהיגה שלה בחודש ינואר האחרון ואילו נועה קירל החלה גם היא את לימודי הנהיגה שלה רק בשנה שעברה בגיל 22. 

נונו  (צילום: מיכאל אזניאן ויעל זמיר)
נונו (צילום: מיכאל אזניאן ויעל זמיר)