כוכב הרשת מתנאל ליאני עושה צעד אמיץ ויוצא מהארון בפוסט חשוף באינסטגרם. כוכב הרשת שמככב באפליקציית הטיקטוק עם חיקויים שונים ועומד על 120 אלף עוקבים בטיקטוק וכמעט 90 אלף עוקבים באינסטגרם, החליט ללכת עם האמת שלו.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כך ליאני כתב בפוסט באינסטגרם : ״לאחרונה אני מקבל מלא שאלות על משהו מאוד ספציפי. אז החלטתי לענות לכם על זה בספציפיות. כן, אני גיי! פעם ראשונה שאני פשוט יכול להגיד את זה מבלי שיכאב לי בלב. היום, יותר מתמיד אני מרגיש שלם. נכון, זה לקח לי זמן. ולא מעט. אבל כל דבר והזמן שלו וכנראה שהייתי צריך לעבור את מה שעברתי בשביל להגיע לרגע הזה״.

עוד הוסיף: ״כל כך כאב לי על אמא שלי, לא רציתי לאכזב אותה, היא עברה הרבה בחיים והדבר האחרון שרציתי זה לגרום לה לעוד צער. הייתי בזוגיות 11 שנה מבלי שהיא ידעה. זה היה לא פשוט, במיוחד השקר הזה של לתת לה לחשוב שהוא החבר הכי טוב שלי אבל בעצם הוא הבן זוג שלי״.

כוכב הרשת סיכם במילים מעודדות: ״הרגשתי שאני חייב לעצור הכל ופשוט ללכת עם האמת שלי. התמיכה שקיבלתי מאמא שלי גרמה לי להתחזק יותר. אני מוכן, אני בשל, אני מרגיש שלם! עכשיו אני יכול פשוט להתעסק ביצירה שלי ובלעשות שמח לאנשים. בלי לחשוב יותר מידיי מה יגידו ולשקר״.