זה לא סוד שאחרי הפרידה משני פרידן ייחלנו לקאמבק של אביב גפן ואילנה ברקוביץ'. לרגעים זה אפילו היה נראה כאפשרות, במיוחד כאשר גפן הפתיע עם פוסט באינסטגרם בו נראית ברקוביץ' לצידו בעת ה"שבעה" על אביו יהונתן גפן ז"ל, שהלך לעולמו לפני כשנה. מתחת לתמונה הוסיף הזמר את הכיתוב: "אלה שמנצלות את האבל כדי לחזור... שקוף", בעקיצה לאהבת נעוריו. בנוסף, עוד לפני מותו של אביו חייג גפן אל האקסית במהלך הופעה והציע לה לחזור להיות ביחד, במה שנראה כספק בדיחה ספק הצהרת כוונות.

דיווח: זה מה שראש אמ"ן הנכנס ידע בליל ה-7 באוקטובר
משפחות החטופים זועמות: "חמאס מאותת לעסקה, נתניהו מנסה לטרפד אותה"

מפה לשם איחוד היסטורי של הזוג הכי נוצץ של הניינטיז לא נרשם, וגפן בינתיים התאהב בשרון קאופמן בת ה-38, שבמקרה, או שלא - מזכירה את ברקוביץ'. השניים הכירו על סט הצילומים של תוכנית הריאליטי "The Voice", כשגפן עוד היה נשוי לפרידן. לאחר הפרידה ממנה, השניים התחברו מחדש. הידיעה בדבר בת הזוג החדשה נחשפה בדצמבר 2023 ומאז כבר גילינו כי השניים מאורסים ועומדים להינשא בספטמבר הקרוב בביתם שבשכונת צהלה בתל אביב.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בשבוע שעבר הגיע גפן לרידינג 3 בתל אביב למסיבת יום ההולדת ה-50 של רונן נגר, המנהל האומנותי של מיטב אמני ישראל, ולראשונה השיק מול המצלמות את קאופמן. השניים נראו מאוהבים וקרנו מאושר.

אביב גפן ושרון קאופמן (צילום: באדיבות חברת ההפקה ״דה גרופ״)
אביב גפן ושרון קאופמן (צילום: באדיבות חברת ההפקה ״דה גרופ״)

היום (שבת) העלה גפן לחשבון האינסטגרם שלו עוד תמונה משותפת שלו ושל ברקוביץ', הפעם בהופעה של שלום חנוך כשאשתו לשעבר מחבקת את כתפו ומתחת כתב: "מחכים למשיח". לנו נותר רק לתהות האם חוץ מאת "מחכים למשיח" הם זמזמו ביחד עם חנוך גם את שירו המקסים "אהבת נעוריי".