כבר מזה כיומיים, שאסי עזר ואלברט אסוקלה חזרו לישראל יחד עם בתם אלכס, והפעוט הקטן אריאל שהביאו לעולם לפני שלושה שבועות באמצעות אם פונדקאית, והיום (רביעי) מציין האבא הטרי, את חגיגות יום ההולדת של בעלו. עזר, כתב ברכה מיוחדת עבור בעלו, אותה סיים כיאה לו עם עקיצה. המנחה שיתף תמונה של אסקולה יחד עם בנם הפעוט בשדה התעופה וכתב: "אלברט מזל טוב. היום יום ההולדת שלך, ולפני שלושה שבועות נולד הבן השני שלך", כתב עזר.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אסי עזר, אלברט אסקולה ובנם  (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אסי עזר, אלברט אסקולה ובנם (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

עוד המשיך המנחה המצליח: "אחלה מתנת יום הולדת קיבלת ממני, בכלל יש פה חתיכת רצף שיסבך את כל הקרובים שלנו עם המתנות: אלכס נולדה במרץ, אריאל באפריל, אתה במאי, ואני ביוני. בהצלחה לכולם". אולם מה שתפס את TMI יותר מכל היה כשעזר שיתף אותנו מה אמר לו אלברט ברגע הראשון שנפגשו: "אבל בוא נתרכז בך לרגע, אהובי ,האיש שהכרתי לפני שתיים עשרה שנים על גג מלון בספרד, האיש שאמר לי חמש דקות אחרי שהכרנו 'אני חושב שאתה הולך לשנות את חיי'".

אסי עזר, אלברט אסקולה (צילום: אור גפן)
אסי עזר, אלברט אסקולה (צילום: אור גפן)

"אז שינינו זה את חייו של זה, שדרגנו. הקמנו משפחה לתפארת, ואני מאחל לך ולנו שנמשיך לשמור עליה מכל משמר במדינה המשוגעת הזאת שבחרת לגור בה, שאתה נאבק להגן עליה איפה שאתה רק יכול. אוהב אותך בעלי, אוהבים אותך גם אלכס, אריאל ועמוס. מזל טוב, שלך לתמיד אסי", סגר עזר את הברכה וסיים בהומור האופייני לו: "נ.ב אתה יכול לעשות טיפולי פנים מפה עד הודעה חדשה, אבל כשאתה מבקש מאנשים מתנה ליום הולדת שני כיסאות לפיקניק ברור לכולם שאתה זקן, שתדע. ביי".

אלברט אסקולה, אסי עזר, אלכס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלברט אסקולה, אסי עזר, אלכס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)