רגע לפני שעדן גולן תעלה הערב (חמישי), על בימת האירוויזיון בחצי הגמר השני של תחרות המוזיקה, הזמרת קרן פלס שהיתה חלק מכותבי השיר "hurricane", עלתה אתמול על טיסת אל על כשהיא מנסה להסוות את זהותה עם כובע מצחייה, ונחתה במאלמו שבשבדיה. עוד לפני שהגיעה לאחת הערים האנטישמיות באירופה, ביקשה גולן מפלס שתביא לה היישר מישראל את המשקה האהוב עליה מכל, פיוז טי, לאחר שלא מצאה אותו במאלמו. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קרן פלס על המבצע להשגת הפיוז טי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קרן פלס על המבצע להשגת הפיוז טי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אם אתם מצחקקים כרגע בעקבות הבקשה הפשוטה של נציגת ישראל, אז דעו כי מדובר היה באירוע קטן כי פלס הגיעה לנתב"ג אבל שכחה את המשקה בבית, לכן נאלצה לחפש בשדה התעופה ותיארה בפני הנציגה שלנו את המבצע להשגתו. בסרטון בו השתיים נפגשו לראשונה בשוודיה נראית גולן כשהיא מתרגשת מהמחווה ואומרת לפלס: "אני מתה, אין עליך, אני שרופה, אני באמת מאוהבת, תודה רבה, אני זקוקה לפיוז טי הזה כמו סם". 

קרן פלס ועדן גולן מתאחדות (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

הערב כאמור, תעלה גולן על הבמה באירופה ותנסה לזכות בכרטיס לגמר. כפי שזה נראה כרגע, ההימורים לטובתה, אולם בחזרה שנערכה אתמול, קיבלה המתמודדת הישראלית שריקות בוז רבות מהקהל שברובו פרו פלסטיני. רק נזכיר, שגם הקומיקאי גיא הוכמן שנסע לתחרות, עוכב אתמול לחקירה לאחר שהניף את דגל ישראל בכפר האירוויזיון.

גיא הוכמן (צילום: אור גפן)
גיא הוכמן (צילום: אור גפן)