- בשבוע שעבר הלך לעולמו איש העסקים הבינלאומי ג׳ייסון (יאיר) ברזילי, שהיה בן הזוג של דוגמנית העבר רונית יודקביץ ואבי בנה הצעיר, עדי. ברזילי, בן 75 במותו, היה איש עסקים מצליח, ממייסדי חברת המחשבים פאקרד בל בשנות ה־90 ומאוחר יותר ייסד את חברת ההשקעות הישראלית־אמריקאית ארגוקווסט. הוא גם היה הראשון שהבחין בפוטנציאל של חברת הסטארט־אפ הישראלית Cash-U.

רונית יודקביץ' (צילום: רפי דלויה)
רונית יודקביץ' (צילום: רפי דלויה)

- למרות שיאי הרייטינג, הייתה צופה אחת שלא ממש אהבה את הסרט "הסודות של מוני פנאן", ששודר בקשת 12. קוראים לה שרון פנאן, אלמנתו של מוני ז"ל. "לא שיתפתי פעולה עם ההפקה או כל גורם אחר המעורב בסרט. כל הראיונות שבהם אני מופיעה הם תיעודיים מראיונות שלי בעבר בערוצים השונים", כתבה. "לא מובן לי מדוע או למה הפיאסקו הזה הופק והוקרן. למי זה הועיל מלבד אוהד גרינוולד, עיתונאי ספורט בעברו שקיבל כסף על דמה של הטרגדיה הכואבת שלנו.

מדוע זה היה כל כך חשוב להפיק את הסרט ולהציפו בזמן שילדיי ואני חיים, נושמים ובועטים, מנסים לשקם את חיינו בעודנו נושמים ונחנקים מאבק עיי החורבות שמוני הותיר אחריו... דמותו של מוני ז"ל הוצגה רק מזווית מאוד צרה, רדודה ודקיקה. רק על פי עשייתו העסקית, 'בנק ההשקעות' כביכול. כל הפן של העשייה הגדולה שלו מתוך הלב הענק שלו, התרומה הענקית שלו בעשייה למען מכבי, שחקניה וצוותיה לדורותיהם, לא קיבלו במה... זה מרגיש לי כאילו לקחו את חוד הסכין וסובבו אותו בתוך הפצע המדמם שלי ושל ילדיי. ילדיי לא ראו את הסרט ומסרבים לראותו. הפצע כואב. כואב מדי. אציין עוד שיש לי הרבה מה לומר. שומרת על איפוק כדי לא לפתוח תיבות פנדורה".

שלום לשרון פנאן. מה במיוחד פגע בך בסרט הזה?
״לא מעוניינת להציף ולשתף פרטים על הטרגדיה המשפחתית והפרטית שלנו. שבעתי״.

אוהד גרינוולד, יוצר הסרט, מדוע לא ציינתם את הצדדים החיוביים של מוני ז"ל?
״קראתי את תגובתה של שרון. יש לי הרבה מה לומר, אבל אני מעדיף שלא להגיב בשלב הזה״.

מוני פנאן ז\'\'ל (צילום: רוני שוצר, פלאש 90)
מוני פנאן ז\'\'ל (צילום: רוני שוצר, פלאש 90)