בימים האחרונים הכלה ששיגעה את המדינה, מורן (מירן) בן אסולין שמפרסמת הזרקות לישבן באמצעות תמונות חושפניות, עלתה שוב לכותרות כשסיפרה על חווית אלימות קשה שעברה, כאשר נתקלה בפועל ערבי באתר בנייה שתקף אותה לטענתה, שבר לה את הטלפון, סטר לה ואמר לה שה-7 באוקטובר הגיע למדינה. כעת, בן אסולין סוגרת מעגל ומקבלת צדק.

מורן בן אסולין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מורן בן אסולין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

על פי דיווח של מאור בן הרוש בוואלה סלבס, ניידת משטרה הגיעה למקום ולקחה את בן אסולין לתחנת המשטרה המקומית בקרית גת. שם גבו ממנה עדות ופתחו בחקירה נגד אותו אדם. בעקבות החקירה, הפועל זומן גם כן לחקירה והוא קיבל צו הרחקה מקרית גת ובן אסולין למשך 10 ימים.

כמו כן, נגזר על הפועל גם לשלם על התיקון של הטלפון הנייד של בן אסולין שכאמור הפועל שבר שהיא ניסתה לצלם אותו. בנוסף להחלטות אלו, בן אסולין מתכננת לתבוע את הפועל בתביעה אזרחית מאחר והאמירה שמגיע לעם ישראל השביעי באוקטובר לא זכתה לעונש ראוי. 

פועלים באתר בנייה (צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90)
פועלים באתר בנייה (צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90)

מורן בן אסולין מסרה: "בושה גדולה שזה מה שהוא קיבל! עשרה ימים צו הרחקה אחרי שהתנהג בנבזיות? זהו???? היום זו אני מחר זו מישהי חלשה ממני ולך תדע איך זה יגמר. חבל שלא למדנו לקח, לא היה צריך להחזיר את שניהם לעבוד".