נוי בר איזק, אשתו הטרייה של מגיש "חדשות 12" אורי איזק, והאקסית המיתולוגית של אבנר נתניהו, כמו כן יועצת התקשורת של עמיחי שיקלי שר התפוצות והמאבק באנטישמיות, הגישה מכתב התראה לפני תביעה לעיתונאי "הארץ" אורי משגב. מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים נשלח למשגב באמצעות עורכי הדין אסף שרעף וטליה שחר המייצגים ידוענים רבים בתעשייה, ובו צורפה תמונה של איזק ואבנר נתניהו תחת הכותרת: "מילא שקרנית אבל בוגדת". 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אורי איזק ונוי בר (צילום: איציק בירן)
אורי איזק ונוי בר (צילום: איציק בירן)

לטענת איזק ועורכי דינה, מי שאחראי לכאורה על הפרסום לשון הרע הנ"ל הוא משגב, לאחר בדיקה קפדנית שנעשתה לטענתם. במכתב התראה שנשלח טרם נקיטת הליכים נכתב: "ביום 24.9.23 פורסם על ידך ציוץ מבזה עם תמונה של מרשתנו ברשת הטוויטר באמצעות חשבון (פקטיבי) שנקרא "הנסיך הקטן" ובו רשמת: 'מילא שקרנית אבל בוגדת'. הפרסום זכה לאלפי צפיות ועשרות שיתופים ותגובות ברשתות החברתיות. הביטוי בוגדת מהווה לשון הרע ופוגע בשמה הטוב והמוניטין שרכשה בעמל רב". עוד נטען במכתב, כי החוק מאפשר לתבוע סך של 450 אלף שקלים בגין הפרסומים השונים, אך לצורכי פשרה בלבד משגב נדרש לשלם פיצוי בסך 50,000 שקלים בלבד. אלא שמשגב מכחיש כל קשר לחשבון הטוויטר המדובר ומתריע כי כל מי שיקשר אותו לציוץ הזה, יישא בתוצאות.

אורי משגב, עיתונאי "הארץ" בתגובה: "אין לי חשבון טוויטר יותר משנה, מעולם לא פרסמתי או הייתי מעלה על דעתי לפרסם את הציוץ הזה, אין לי מושג מי המשתמש שמכנה את עצמו הנסיך הקטן, ואין לי שום קשר אליו".

עורכי הדין אסף שרעף וטליה שחר (צילום: פרטי)
עורכי הדין אסף שרעף וטליה שחר (צילום: פרטי)

כידוע אחרי שנתיים וחצי של זוגיות, מגורים משותפים ואירוסים, נוי בר ואבנר נתניהו נפרדו וביטלו את האירוסים. מאז, פצחה נוי בזוגיות עם מגיש החדשות אורי איזק ואחרי שנה של זוגיות השניים עמדו באוגוסט האחרון תחת חופה ונישאו. 

מכתב התראה לפני תביעה שהוגש על ידי נוי בר איזק לעיתונאי אורי משגב  (צילום: פרטי)
מכתב התראה לפני תביעה שהוגש על ידי נוי בר איזק לעיתונאי אורי משגב (צילום: פרטי)

הציוץ שהעלה משגב לכאורה, לטענת בר איזק (צילום: פרטי)
הציוץ שהעלה משגב לכאורה, לטענת בר איזק (צילום: פרטי)

משגב שיגר מכתב מענה לעורכי דינה של נוי בר ובידנו המכתב: 

מכתב המענה של אורי משגב (צילום: ללא)
מכתב המענה של אורי משגב (צילום: ללא)