כוכבת "האח הגדול", סתיו קצין, השיקה אתמול במועדון השלוותה שיר ראשון חדש בשם "ברבי ביט" ועסק חדש להופעות בבת מצווש. שלל כוכבי ריאליטי התייצבו לפרגן ורבים אחרים בחרו להבריז. סתיו שיתפה באירוע המרגש, שהפיק שון בלאיש, את הסיבה לשינוי הענק בקריירה: "תמיד אהבתי את הבמה. הייתי בשיעורי פיתוח קול והחלטתי שאף פעם זה לא מאוחר מדי להתחיל. העסק החדש יהיה הופעות באירועי בת מצוות".

סתיו קצין שרה את "ברבי ביט" (צילום :אור גפן, יח"צ)
מה דעתך על האורחים שלא הגיעו?
"הרבה שהזמנתי לא הגיעו, אברהם לא התייחס להודעה שלי זאת הייתה הודעת פיוס, והוא צחק עליי ואמר ממש לא, אבל אל תדאג מאמי הגלגל עגול והוא מסתובב מהר. לא לפנות, לא לפנות אני מבקשת. חשבת עוד סתומה שלא תיפול אצלי ברשת. זה חלק מהשיר שלי. זו פעם אחרונה שאני פונה לאברהם. הזמנתי הרבה מ"האח הגדול", ספיר שמחה שפניתי אליה אבל אמרה שהיא לא תוכל להגיע. גם את טליה הזמנתי להשקה והיא לא נכנסת להודעות שלי באינסטגרם, אולי היא לא רואה או בוחרת שלא לראות אין לי מושג. לחתונה שלהם הם לא הזמינו אותי. אנחנו לא בקשר". 

למה לא הזמינו אותך לחתונות?
"אולי כי אני גונבת את ההצגה".

על השיר החדש
"שיר שנוגע להרבה מילים שאמרתי גם ב"אח הגדול", שיר מגניב שישבור את הטיקטוק, לא ייצא לכם מהראש".

מה דעתך על הביקורות שקיבלת על הלבוש הלא צנוע ליד הילדים?
"זה לא משנה איך אדם לבוש, זה משנה מה שהאדם מאמין ואני המאמין שלי שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה ואני מגדלת את הילדים שלי באהבת חינם וזו בחירה שלי. ברור שצריך צניעות ולאמא קצת קשה ואם הוא רוצה לגדל פאות ולהיות דתי שיהיה. כל אחד שיעשה את הצעד שלו. אני אומנם לא נראית שומרת שבת אבל אני שומרת שבת ומתפללת. היהדות זה לא שחור ולבן".

איך את בתחום הזוגיות והדייטים?
"לא יוצאת לדייטים ולא יודעת איך להכיר אנשים חדשים מיליונרים בלבד. לא יודעת איפה לחפש. לא הייתי המון שנים בדייטים. האחרון היה שהייתי נשואה. אני לא מחפשת חבר כדי להעביר את הזמן אני מחפשת מישהו כדי להתחתן ולהקים משפחה".

מי גבר החלומות?
"מיליונר שומר שבת שיאהב אותי שלא בפרונט של המצלמות, איש עסקים מדופלם תותח שנראה טוב, חתיך מעל 1.85 שגר בקיסריה".

סתיו קצין בראיון בהשקת השיר החדש (צילום :אור גפן)