אושר כהן ומייה שם התארחו בסדרת הרשת "איך עשו את..." של עידו פורת בגלגל"צ. כהן סיפר שלא ידע כי השיר שכתב "תרקדי" בהשראת שם שנחטפה לעזה, יגיע עד אליה לשבי חמאס. שבועיים אחרי השבת השחורה, הזמר רצה לכתוב שיר על מסיבת הנובה ופנה למפיק המוזיקלי נדב אהרוני וביחד הקליטו את "תרקדי". כששם שוחררה משבי חמאס, אושר הגיע לשיר לה את השיר ושיתף אותה שהשיר נכתב עליה. היא הפתיעה את אושר כשסיפרה לו ששמעה את השיר בשבי.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כך הזמר מספר על גלגלו של השיר: "כתבתי את השיר והפרצוף הראשון שעלה לי זה היה מייה שם", אמר כהן. מייה סיפרה על הרגע ששמעה את השיר בשבי חמאס בעזה: "מכשיר הרדיו היה איתי כבר מהתחלה למרות שעברתי מבית לבית, שמעתי ערוץ שהוא חצי ערבית וחצי עברית. פתאום משום מקום בין שידור לשידור אני שומעת את השיר. אני שומעת את המילים שלו, אני מזהה את הקול של אושר ואני נגנבת ואומרת זה הסצנה שלי. זה היה מטורף. זה מטורף לכתוב דבר כזה כשלא היית שם, כל כך מדויק".

עוד הוסיפה: "כל פעם שאני שומעת את השיר הזה אני נכנסת לסיטואציה שאני שומעת אותו שם עם המחבל שהוא איתי באותו חדר וכל הסצנה רצה לי בראש. שומעת את השיר ונחנקת. הרגשתי שכל מילה כתובה עליי, לשמוע פתאום שיר בעברית. לא יכולה להסביר כמה עוצמות היו ברגע הזה".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎glglz גלגלצ‎‏ (@‏‎glglz‎‏)‎‏