בראיון חשוף בפודקאסט של מערכת TMI עם מיקי לוין, כוכב הריאליטי שהכרנו ב"אח הגדול" ונכנס ללב של כולנו, לירון טילטיל אורפלי, מספר לראשונה כיצד נסחט באיומים.

"אף פעם לא סיפרתי, זו פעם ראשונה שאני מוציא את זה, וסליחה ורד. קיבלתי טלפון מחברה טובה שבאו אליה ואמרו שיש איזו קלטת של אשתי וחבר שלי תוקפים מישהו, בדיוק מה שאת אומרת. לא מיני, תוקפים מישהו, המצאה מטורפת. איזה אלימות? בקושי אשתי מטר, רזה. איזו אלימות? לא הבנתי מה קורה, נכנסתי ללחץ והם רוצים בתמורה לקלטת 250 או 300 אלף שקל שלא לפרסם את זה, כי אם לא, אז הם מפרסמים את זה".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מיקי לוין, טילטיל (צילום: מערכת TMI)
מיקי לוין, טילטיל (צילום: מערכת TMI)

מתי זה היה?
"זה היה ממש אחרי שזכיתי, חודשיים שלושה אחרי שזכיתי. זה היה ב-2016 זכיתי משהו כזה. וואו אף פעם לא הוצאתי את זה, זאת הפעם הראשונה".

למה שמרת את זה? בגלל אשתך?
"לא, לא, את האמת? בגלל שאני עובד עם ילדים אז תמיד פחדתי להישאר נקי. מה אני עכשיו אספר שניסו לסחוט אותי ועניינים וכאלה. רציתי להישאר נקי מדברים. איתי מחייכים, אף פעם אין דברים רעים עליי. את כותבת גוגל אין לכלוכים, אין זוהמה, אין טינופת. לא רציתי, אבל עכשיו כבר עבר כל כך הרבה זמן ואת שיודעת ניסו לסחוט אותי בצורה הכי מגעילה שיכולה להיות".

אתה יודע מי ניסה לסחוט אותך?
"לא, באו לחברים שמכירים אותי דרכם זה הגיע".

אתה יודע על איזה סרטון מדברים?
"אין דבר כזה. עכשיו מה קרה? באותו רגע התקשרתי לחבר אמרתי לו תגיד לי יש דבר כזה? הוא אמר לי מה אתה מדבר? לא יודע אתה וורד תקפתם מישהו? יש סרטון? הוא אומר 'תגיד לי אם אני ארצה לתקוף מישהו אני אקח את אשתך איתי? מה אני צריך את אשתך?', אבל העוצמה של הלחץ שנכנסתי באותו רגע לא הבנתי מה רוצים ממני. לקחתי אותה ואותו באותו רגע למשטרת רמת גן, נכנסנו לשם באותה שניה. אני לא חיכיתי הרבה זמן כי הם אמרו 'אנחנו לא רוצים לפנות למשטרה ואנחנו לא רוצים להוציא את זה', אמרתי, 'אל תפנו אתם, אני אפנה, אתם לא תפנו, תגידי להם שאני אפנה'. וזה היה כזה מגעיל, ישבנו עם החוקר שם, לא היה ולא נברא דבר כזה. איזו אלימות, איזה משהו. והבנתי שכנראה שהם חשבו שאני איזה אהבל, שיכולים להוציא ממני ככה כסף שאני אבהל, וזה לא צלח להם".

מיקי לוין, טילטיל (צילום: מערכת TMI)
מיקי לוין, טילטיל (צילום: מערכת TMI)

לא תפסו אותם?
"אני לא יודע מה קרה עם זה אז, אני לא נכנסתי לזה, הלכתי רק אחרי זה, קיבלתי אחרי כמה חודשים מכתב".

שהתיק נסגר?
"שהתיק נסגר וכמו שאת יודעת כל הדברים האלה. אבל זה היה כל כך, אני חושב שמישהו אחר אולי היה עושה משהו אחר. כאילו הוא מנסה לפגוע בהם בחזרה או משהו, אני לא נכנסתי לזה. כי זה היה כל כך משפיל. אם אתה לא תשלם, אז הקלטת הזאת תפורסם. תגיד לי, אני לא יודע מי זו אשתי?".

אם באמת הייתה קלטת, נגיד, שמראה סיטואציה פחות נעימה של אשתך, או של מישהו מקרוב אליך, היית משלם?
"מה פתאום, לא. לא, אם זה קרה, זה קרה. אני יכול לעצור את מה שהיה? אבל אני יודע מי זאת אשתי, אני יודע מי זה החבר שלי. אלימות על מה אתם מדברים בכלל? תראי  לאן הגיעו? הם לא ידעו איך להוציא ממני כסף, שהמציאו את השטות הזאת? זה משהו שהטריף אותי, זה גמר עליי, והוא נעלב ממני מאוד, החבר. מה, אני לא הייתי אומר לך דבר כזה? מה אתה... חברים, אחים, מה זה השטויות האלה? ומאז זה משהו שאני לוקח לעצמי הרבה אנשים בערבון מוגבל היום אחרי הדבר הזה. אני מרגיש שאנשים רוצים להתקרב אליי בגלל מי שאתה.  אנחנו יודעים שהעולם הזה צבוע ומזויף. עולם מזויף".

צפו בפודקאסט המלא של טילטיל עם מיקי לוין ב-TMI.

מיקי לוין מראיינת את טילטיל (צילום :מערכת TMI)