צביקה הדר הוא לא רק סטנדאפיסט, שחקן, מנחה ונהג משאית. לאחרונה החליט להצטרף לסטארט־אפ בעצמו, השקיע בו ופרסם קול קורא לכל מי שהוא מכיר להצטרף להשקעה. על פי הפרסום מדובר במשקיעים בעלי שם וניסיון מספרד.

הדר, ספר לנו קצת על הסטארט־אפ.
״אחלה סטארט־אפ, רעיון פצצה, צוות מנוסה. אני אומנם לא ספורטאי גדול, אבל אוהד ענק ומחובר מאוד לעולם הספורט. החיבור בין תוכן קבוצות ספורט ואוהדים זה הדבר״.

תציע אותו לשחקני הפועל ב"ש, הקבוצה האהודה עליך?
״ברור, ולכל קבוצה״. 

צביקה הדר (צילום: רפי דלויה)
צביקה הדר (צילום: רפי דלויה)

> מלך מלכי המלכים של הסטנדאפיסטים, ננסי ברנדס, מבשר לאומה שהוא חגג ביום הפועלים, האחד במאי, יום הולדת עם המספר הציורי 69. רק מה, המציאות קצת שונה בכמה ימים ספורים. בעוד שנתיים יגיע ננסי שלנו לגבורות.

> ועוד מתחום ההומור שלא נס ליחו. דני רכס, מהסטנדאפיסטים הבולטים בישראל של הניינטיז, עלה על סטארט־אפ ומלווה קבוצות לסיורים נוסטלגיים בעיר ת"א שבה נולד, עם סיפורי הומור של שנות ה־60 וה־70.

> בעיר ב"ש יציינו בקרוב את השלושים לפטירתו של אגדת הכדורגל ו״הפה הגדול״, שלום אביטן, שנפטר בגיל 73. בעיקר מתגעגעים אליו חבריו בבית הקפה ״אילוז״, בבעלות חברו לקבוצת הפועל ב״ש ונבחרת ישראל, שלמה אילוז.

שלום אביטן (צילום: ספורט1)
שלום אביטן (צילום: ספורט1)

 אביטן היה ״המסמר״ של בית הקפה, שאליו היה מגיע מדי בוקר. החברים שם לא הסכימו לוותר על שום בוקר איתו ועל הבדיחות שלו. ביניהם גם החבר הטוב, עמוס שריג, שמתארגן בימים אלו על הפקתם של שני מיזמים הקשורים בשחקן המנוח: כתיבת ספר שיאגד רבים מהסיפורים והאנקדוטות שנקשרו בשמו של אביטן ז"ל וגם ערב לזכרו בהשתתפות חבריו הרבים מ־50 השנים האחרונות, בהם דני נוימן, אורי מלמיליאן, שייע פייגנבוים ואחרים.

לשם כתיבת הספר פנה שריג לחברו משכבר הימים, כתב "מעריב" לשעבר, חיים זלקאי, עם אופציה לצרף לכתיבה גם את כתב "ידיעות אחרונות" המיתולוגי נדב דייג, כדי שישתפו פעולה. ובעניין הערב לזכרו: הרעיה גילה כבר נתנה לשריג את הסכמתה לשתף פעולה בהפקת ערב כזה והחלה לארגן תמונות, קטעי עיתונות וסרטונים המתעדים את בעלה מאז ילדותו ועד לפטירתו.