רגע לפני שהעונה החדשה של "האח הגדול" תעלה לאוויר ברשת 13, נראה כי הפיינליסטיות של העונה הקודמת לא התקדמו והיריבות בין השתיים עולה שלב. סתיו קצין, נשאלה על ידי עוקביה האם היא חושבת שהייתה צריכה לנצח את "האח הגדול" במקום יובל מעתוק והשיבה כך: "כן ברור שאלה רטורית. זה היה ידוע גם מהרגע שיצאתי מהבית, ברור שהייתי צריכה לנצח, הם שינו את שיטת ההצבעה כדי שאני לא אנצח, אבל זה בסדר וזה משחק ואני לא שם, ומפרגנת למעתוק. וזה לא משנה מי היה יושב לידי הוא היה מנצח גם אם היה עציץ".

סתיו קצין על הזכייה של יובל מעתוק (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

מנצחת העונה, שנמנעה עד כה מלהתייחס לקצין ושמרה (רוב הזמן) על שתיקה רועמת, התפוצצה כשקצין השוותה אותה לעציץ והגיבה לה לראשונה: "זה לא משנה מי היה יושב לידי הוא היה מנצח אפילו עציץ, בעוד דקה עולה העונה החדשה אהובה שלי הגיע הזמן להבין שהפסדת". כזכור, השתיים נכנסו לסכסוך מתוקשר לאחר שיצאו מבית האח, אז התראיינה קצין לכלי התקשורת ואמרה ש"היא זו שעשתה את העונה והגיע לה לנצח".

יובל מעתוק מגיבה לסתיו קצין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יובל מעתוק מגיבה לסתיו קצין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מעתוק, לא נשארה חייבת והגיבה ברשתות החברתיות: "לא אשתוק יותר. אין אצלי מקום לשנאת חינם, במיוחד לא לאנשים שחלקו איתי את אותה הצלחת במשך שלושה וחצי חודשים. זה נכון שאני בוחרת את המלחמות שלי ומגיבה בדרך שלי, אבל אני לא יכולה להירדם בידיעה ש'זאת שעשתה את העונה' איכשהו מנסה לגרום לי להרגיש שלא מגיע לי. שמחה שביומיים האחרונים טעמתם טיפה מהמטעמים שאנחנו אכלנו במשך שלושה וחצי חודשים"

יובל מעתוק וסתיו קצין (צילום: ניר פקין)
יובל מעתוק וסתיו קצין (צילום: ניר פקין)