השחקנית גל מלכה מטפחת בגיל 29 בטן הריונית ראשונה, יחד עם בעלה בן רובין. כעת היא חושפת את מין העובר ברגע מיוחד במינו  כשזכתה בתפקידה שחקנית המשנה. מלכה שגילמה כזכור את חן, אם פונדקאית שנושאת הריון עבור הזוג רותם סלע ויהודה לוי וזכתה בפעם השנייה ברציפות בפרס שחקנית המשנה על תפקידה בסדרה "גוף שלישי".

גל מלכה, בן רובין (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
גל מלכה, בן רובין (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כעת, על הבמה עם קבלת הפרס הנכסף, בוחרת מלכה לחשוף שהיא מצפה לבת בכורה: "לפני שנתיים צילמנו את הסדרה וכעת אני בהיריון הראשון שלי עם בתי הבכורה", הכריזה מלכה לצד קריאות הידד מהקהל.

עוד הוסיפה השחקנית: "מתקרבת אט אט למושג הגדול ביותר שנקרא אמא. היום יותר מתמיד אני מעריכה ומעריצה את כל הנשים החד הוריות, על כל גווניהן שמייצגות את היכולות הנפשיות והפיזיות אל מול מציאות החיים״.

את ההריון חשפה כזכור מלכה לפני חודש וחצי ברשתות כשהיא ובעלה צפו בסצנת הלידה בגוף שלישי וכתבה "עכשיו זה אמיתי". מלכה גם חשפה את הסיבה להריון ואת הנס שעומד מאחוריו. בסטורי שהעלתה השחקנית לאינסטגרם היא עונה כך לשאלה "איך החלטתם להכנס להריון?": "יש מלא שאלות על ההריון. כשבן היה בעזה היה לי מאוד מאוד קשה בלעדיו, והערכתי את החיים אחרת ואת הזוגיות שלנו אחרת. אחרי שהייתי בהפרשת חלה בלילה, בבוקר קמתי והדלקתי נרות והבטחתי שאם בן חוזר הביתה בריא ושלם, אז אנחנו נביא ילד לעולם. באמת הוא חזר הביתה בריא ושלם".

גל מלכה מספרת על הסיבה להריון הראשון (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)