אחרי שצפתה בסרטון התצפיתניות המזעזע שהופץ השבוע, הבדרנית עדי אשכנזי לא יכלה לשמור עוד בבטן והעלתה סרטון זעקה ברשתות לקריאה להשבת הנשים החטופות. אשכנזי מבקשת סליחה מהחיילות שנחטפו ונמצאות עדיין בשבי וקוראת בזעקה גדולה לחברות הממשלה ביניהן מירי רגב, מאי גולן, אורית סטרוק, וטלי גוטליב: "תצאו נשים".

עדי אשכנזי (צילום: הילה בר)
עדי אשכנזי (צילום: הילה בר)

"כל נשות ישראל המזדהות בבתים, ברחובות, ברשתות, בוועדות - לא יצליחו. יש נשים בממשלה והן הנציגות שלנו עד להודעה חדשה - מירי, מאי, אורית וגילה - תעשו את המעשה הנכון. תהיו נשים. שחררו את החטופים, עשו הכל כדי לעצור את הלחימה עוד היום", כתבה הבדרנית לצד סרטון ששיתפה.

"קצו כל הקיצים, ברגע שנחטפו נשים בשביעי באוקטובר עם פוטנציאל הריון, הסכנה של נשים בשבי היא כלל עולמית, לא חוטפים נשים ולא מחזיקים אותן בשבי כי הן פצצה מתקתקת. אנשים ישנים על האף. אני רוצה לבקש סליחה מהבנות ואני מסתכלת מי מטפל בהחזרה שלכן? מי האנשים שיצילו את הבנות?" עוד הוסיפה.

אשכנזי עוד אומרת: "אין אישה שצפתה בסרטון והרגישה שהיא נחטפת רק מלצפות בזה כי זו המדינה שלה, אם זה מה שיכול לקרות במדינה שלנו שגם יקחו אותנו לצבא, וישימו אותנו על קו הגבול ונתריע ויתעלמו, ונתריע ויחטפו ויאנסו, ולא יבואו לקחת, אז תגידו לנו עכשיו שנעזוב את המדינה. הנשים האלה עדיין שם ואני רואה את הסיבה כי מטפלים בה בנימין נתניהו ואריה דרעי, אין נשים שמטפלות בצד של נשים במדינה הזו, אין נשים בשלטון".

עוד אשכנזי אמרה וזעקה לבסוף: "אני קוראת לכן הנשים שבממשלה, תוציאו את הנשים האלה משם זה על הידיים שלכן, גברת מירי רגב, טלי גוטליב, אורית סטרוק, מאי גולן, תתעוררו על החיים שלכן, תעשו מעשה למען נשים, תצאו נשים".   

עדי אשכנזי לקניוני עופר (צילום: נטשה זריקר)
עדי אשכנזי לקניוני עופר (צילום: נטשה זריקר)