לפני שבועיים עברה קרן פלס בנתב"ג ועלתה על טיסה לשבדיה כדי ללוות את עדן גולן באירוויזיון. כעת, היא שוב חוזרת לשדה התעופה, רגע לאחר שהשתתפה בחתונה של שי המבר והפעם לטובת הופעה בניו יורק, כשהיא שוב פוגשת שם את גולן, אבל הפעם היא הבחינה במשהו שצמרר אותה. הזמרת שביקרה הרבה בחודשים האחרונים בשדה התעופה, הצטמררה לגלות כי תמונות החטופים המזוהות שנתלו בתנב"ג, נעלמו ולא מסיבה טובה.

קרן פלס ועדן גולן בנתב''ג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קרן פלס ועדן גולן בנתב''ג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

פלס תיעדה את עצמה נוסעת במסוע הנודע שמוביל לדיוטי פרי, כשעד לפני מספר חודשים הונחו מכל צדדיו תמונות החטופים, אלא שעכשיו הוא כמעט ונראה שומם מתמונות. כך כתבה הזמרת: "התמונות נעלמו ולא מסיבה טובה, הלוואי וכל אלה שעוד נשארו, ירדו מהקירות כי הם יחזרו הביתה בשלום", והוסיפה: "החלק שהכי מצמרר אותי עכשיו שאני פה, כי אני טסה מלא, זה ישמע מוזר כי אנחנו לא רוצים לראות פה תמונות אבל הכל היה פה מפוצץ בתמונות בלי שהיה אפשר להביט לשום מקום בלי לראות 50 תמונות".

קרן פלס על המסוע הריק מחטופים בנתב"ג (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

עוד המשיכה פלס: "והסיבה שאין את כל התמונות זה לא כמו בנגלה הראשונה זה פשוט כי הם לא בין החיים. כידוע, בשבועיים האחרונים הוחזרו מעזה גופותיהם של מספר חטופים שמצאו את מותם, ביניהם של שני לוק ובן זוגה אוריון הרננדס, חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום, עמית בוסקילה, ואיציק גלרנטר. בעקבות זאת תמונותיהם הוסרו מנתב"ג.