עדן פינס בילתה את השבוע האחרון בפסטיבל הסרטים בקאן, כבשה שטיחים אדומים לצד כוכבים בינלאומיים, בילתה במסיבות הכי נחשקות ולבשה את האאוטפיטים הכי לוהטים שבלטו בפסטיבל השנתי. אממה, ל-TMI נודע כי בשבוע שעבר הדוגמנית בילתה בחברתו של מפיק ובמאי סרטים נודע בהוליווד שביים בין היתר את הסרטים "שעת שיא", "אקס-מן: המפלט האחרון" ו״הרקולס״.

עדן פינס בפסטיבל קאן (צילום: בן ביטון)
עדן פינס בפסטיבל קאן (צילום: בן ביטון)

מדובר בבמאי והמפיק ההוליוודי היהודי ברט ראטנר, שלא פחות משש נשים בהוליווד טענו כי הטריד אותן מינית ואחת אף האשימה אותו באונס. ברט הכחיש את כל האשמות נגדו ולמרות הישגיו המקצועיים, בעקבות התלונות הפך ברט לפרסונה נון גרנטה בהוליווד. האולפנים הגדולים ניתקו איתו כל קשר ובספטמבר האחרון, לפני תשעה חודשים, נעזר בחוק השבות ועלה לישראל. הבמאי העלה תמונה עם הדוגמנית ל"קלוז פרינדס, שלו, אולם מקורבים מדגישים כי היא בכלל ישבה שם עם חברים אחרים שלה והוא הצטרף באופן לא מתוכנן. יתרה מכך, הדוגמנית כלל לא הכירה אותו או את עברו ולא היה לה מושג ולו במעט בנוגע לכל האשמות נגד ראטנר.

בסביבתה של עדן מסרו ל-TMI כי הדוגמנית לא נפגשה איתו ביחידות, אלא ישבה איתו בשולחן יחד עם אנשים נוספים. כמו כן, דיווחו כי היא בכלל לא הכירה את הסיפור שלו והתלונות נגדו.

עדן פינס, ברט ראטנר (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
עדן פינס, ברט ראטנר (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)