הזוג המככב השבוע במדורים, דניאל גרינברג ואייל גולן, השיקו אתמול סולחה רומנטית במהלך ניתוח להוצאת שקדים שעברה בתם מיאל. אחרי שצלחו את המשבר האחרון, גרינברג נשאלה על ידי עוקביה האם קשה לה עם כך שנכנסים לזוגיות: "לא קשה לך כל הזמן שנכנסים לזוגיות שלך? רבו לא רבו, נתק לא נתק?" שאלו העוקבים.

דניאל גרינברג (צילום: אור גפן)
דניאל גרינברג (צילום: אור גפן)

גרינברג השיבה כשהיא מתייחסת לראשונה למשבר שחוותה עם הזמר "איזה זוג לא רב? איזה זוג לא מתווכח? איזה זוג לא עובר משברים? שמיים וארץ בין תיאורים בכתבות כאלה ואחרות למציאות. תמיד יש נשמות טובות לתבל במלח פלפל ופפריקה, זה יוצא נדיר". עוד הוסיפה: "בגדול שמה על זה פס, ממשיכה לחיות את חיי ולדאוג לתא שלי".

דניאל גרינברג מגיבה למשבר  (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
דניאל גרינברג מגיבה למשבר (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כזכור, במסיבת יום הולדת של חברם שגיא קינן, הזוג נקלע למריבה קולנית שאי אפשר היה להתחמק ממנה. במקום נכחו לא מעט סלבס מהביצה המקומית שהיו עדים לאירוע. הסיבה לריב הייתה שיח בין גולן לבין נשים זרות, שגרינברג לא כל כך אהבה וחשה כי זה לא מכבד אותה. מאז השניים כבר הספיקו להשלים. הזוג העלה אתמול (שני) תמונה משותפת מבית החולים, לצד מיטת האשפוז של בתם מיאל, שנאלצה לעבור ניתוח להוצאת שקדים. הניתוח עבר בהצלחה והזוג חזר לשתף מחוות אהבה ברשתות החברתיות.

דניאל גרינברג על הפרוצדורה שעוברת בתה מיאל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג על הפרוצדורה שעוברת בתה מיאל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)