בדוקו-ריאליטי של משפחת רפאלי מספרת בר רפאלי על השילוב בין האימהות לשלושה ילדים וקריירה, אלא שהאימהות לא אהבו לשמוע את תשובתה של הדוגמנית והאשימו אותה בהתנשאות וניתוק ורפאלי חטפה חיצי ביקורת נוקבת. חשבתם שהיא שתקה? תחשבו שוב, רפאלי השיבה פייט וקראה לפמיניסטיות להיחלץ לעזרתה.

בר רפאלי בפרימיירה לעונה החדשה של ''רפאליס'' (צילום: רפי דלויה HOT)
בר רפאלי בפרימיירה לעונה החדשה של ''רפאליס'' (צילום: רפי דלויה HOT)

בקטע המדובר אומרת רפאלי: ״אני מעדיפה שהילדים שלי יראו אמא שהולכת לעבודה ולא אמא שיושבת בבית ומכינה אוכל, אני רוצה להיות אישה לחיקוי״. בכך הצליחה הכוכבת להכעיס אימהות רבות שלא חסכו בביקורות: "וואו אחד הסרטונים היותר עצובים שראיתי", "כפרה איך רואים שאת לא מגדלת את הילדים שלך", או ״גם אמא שלא עובדת ומטפלת בילדים היא מודל לחיקוי וגאווה עבור הילדים שלה״, ״תקועה איי שם בשנות ה-90 כששיא הפמיניזם עודד אימהות להתרחק מהילדים שלהם״, ״אם את מספרת לעצמך שאת יוצאת וטסה למען הילדים שלך כדיי להשקיט את המצפון שלך זה שלך!".

View this post on Instagram

A post shared by HOT (@hot_il)

רפאלי הופתעה מהתגובות הקשות, היא חשבה שנשים יעריכו את המסר של נשים שלא מוותרות על קריירה לטובת אימהות והגיבה בתמורה
"קצת הגזמתם. ולאן כל הפמיניסטיות נעלמו? בואו נבהיר. אני לא שופטת אף אמא, ואין דרך אחת נכונה. הדרך שכל אחת מאיתנו בוחרת היא הנכונה. לה. מניסיון, להיות אמא במשרה מלאה הרבה יותר קשה מכל עבודה שקיימת בעולם הזה".

עוד הוסיפה הדוגמנית: "רוב הזמן אני עם הילדים וזה הדבר שאני הכי גאה בו בעולם, הכי מספק אותי ולתקופה הזו ציפיתי כל חיי. הדברים נאמרו בקונטקסט. הילדים רוצים אותי כל הזמן בבית, לרוב הם מתבאסים שאני נוסעת, והבחירה שלי - היא להמשיך לנסוע ולעבוד, מכיוון ואני מעדיפה שהבנות שלי יראו מודל נשיות שמשלב אמהות, קריירה וזוגיות." וסיימה בעקיצה כיאה לרפאלי: "ביי, חייבת לסיים להכין בולונז לילדים לפני הנסיעה".

בר רפאלי מגיבה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
בר רפאלי מגיבה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)